اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش بخش مرکزی تهران خبر داد:

برگزاری نخستین جشنواره رزمی در شرق تهران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی تهران از برگزاری نخستین جشنواره هیئت‌های ورزش‌های رزمی در شرق تهران خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره رزمی در شرق تهران
علی‏رضا پرویزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: نخستین جشنواره هیئت‌های ورزش‌های رزمی در شرق تهران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به میزبانی اداره ورزش و جوانان بومهن و پردیس برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: در بخش مرکزی تهران 19 هیئت ورزشی، 2 هزار و 800 ورزشکار سازمان یافته، 34 تیم فوتبال، 12 تیم والیبال، هشت تیم کونگ‏فو و چهار تیم بدنسازی فعالیت می‌کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی تهران ادامه داد: این اداره در روزهای گذشته نیز برگزارکننده مسابقات آمادگی جسمانی بود که به مدت سه روز در سالن والفجر پردیس انجام گرفت.
پرویزی اضافه کرد: در این رقابت‏ها 110 ورزشکار در پنج رده‌ سنی 24- 18 سال، 34-25 سال، 44-35 سال و 54-45 سال و بالاتر با یکدیگر به رقابت پرداختند تا بهترین ورزشکار این شهرستان در آمادگی جسمانی معرفی شود.
وی بیان کرد: بر اساس گزارش‏های ارائه شده، مسابقات رده سنی زیر 45 سال شامل شنای سوئدی، پرش جفت زیگزاگ، دو ۴ در ۹ متر چابک و طناب زدن، دراز و نشست و مسابقات رده سنی بالای 45 سال در بخش‌های شنا سوئدی، و دو مارپبچ20 متر و دراز و نشست برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی تهران که بر برگزاری این مسابقات نظارت نسبی داشت، با اشاره به گسترش ورزش بانوان در این شهرستان تصریح کرد: با ورود بخش خصوصی به عنوان اسپانسر می‌توانیم هرچه بیشتر ورزش بانوان را گسترش دهیم.
پرویزی اضافه کرد: همچنین با حضور رسانه‌ها و به خصوص رسانه‏های تخصصی بانوان می‌توانیم گام‌های بلندی در زمینه ورزش و سلامت بانوان این بخش برداریم.
رئیس اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی تهران عنوان کرد: بانوان علاقه‌مند زیادی به ورزش در این شهرستان داریم و از این پس توجهات به ورزش بخش بانوان بیشتر خواهد شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول