اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ تکاوران امیرالمومنین:

آمریکا اگر دست از پا خطا کند نابود می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ تکاوران امیرالمومنین (ع) با بیان اینکه آمریکا اگر دست از پا خطا کند نابود می‌شود، گفت: فرزندان ولایت‌مدار استان بوشهر تمام ناوهای فوق‌مدرن آمریکا را نابود می‌کنند.

آمریکا اگر دست از پا خطا کند نابود می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد صابر بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری یادواره 38 شهید دالکی در دشتستان اظهار داشت: واژه شهید و شهادت ارزش و قداست بسیار زیادی دارد و تجلیل از شهدا و ایثارگران باید به یک فرهنگ تبدیل شود.
وی افزود: رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با عشق به ولایت و برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی در برابر دشمنان ایستادند و تمام جهان به اقتدار و عزت ایران اسلامی پی برد.
فرمانده تیپ تکاوران امیرالمومنین (ع) با اشاره به قیام بزرگ عاشورا و نقش عاشورا در پیروزی رزمندگان خاطرنشان کرد: در اقصی نقاط جهان حماسه امام حسین (ع) به‌عنوان یک حماسه بزرگ مطرح است و حرمت ایشان سال به سال بیشتر می‌شود و حرکت امام حسین(ع) با همان قیام و نهضت ادامه پیدا می‌کند و این قیام تداوم دارد.
صابر تصریح کرد: رزمندگان و شهدای ما در مکتب و حسینیه امام حسین (ع) درس گرفته‌اند و ما چیزی جز حسین (ع) نداشتیم و بدون تردید رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تاسی از امام حسین(ع) و یاران باوفایش است.
وی گفت: شهدای ما زلزله‌ای در اندام دشمنان انداخته‌اند و دشمنان نمی‌تواند عزت شهدا ما را ببینند.
این مسئول اذعان داشت: امروز چه عزتی برای ما بالاتر از این است که رهبر، امام و مقتدای ما به دشمن اشاره می‌کند که اگر آغاز کردی منتظر پایانش نباش و این واقعیت و بصیرت است.
صابر افزود: امروز امام (ره) و فرزند خلفش با اقتدار و عزت این دژ محکم و غیرقابل نفوذ را رهبری می‌کند و اینها همه به برکت خون شهدا و عاشورا و کربلا است.
وی اضافه کرد: امروز می‌بینیم که هواپیمای مدرن جاسوسی آمریکا با قدرت جوانان این مرز و بوم به زمین می‌نشیند و همه اینها به برکت ریسمان الهی است.
فرمانده تیپ تکاوارن امیرالمومنین (ع) خاطرنشان کرد: آمریکا اگر دست از پا خطا کند نابود می‌شود و این کشور باید انتظار این را داشته باشد که فرزندان ولایت‌مدار استان بوشهر تمام ناوهای فوق‌مدرن آمریکا را نابود می‌کنند و ناو هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس غرق خواهد شد.
صابر تصریح کرد: هر کس که بخواهد از رهبری عدول کند به نتیجه نمی‌رسد و نابود می‌شود و امروز ملت مسلمان ایران با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت می‌کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول