اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

ایران اسلامی نماد پیشرفت آمریکا را به زیر کشید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگارن رهبری گفت: ایران اسلامی نماد پیشرفت آمریکا را به زیر کشید.

ایران اسلامی نماد پیشرفت آمریکا را به زیر کشید
به گزارش خبر گزاری فارس از قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه قائمشهر با اشاره به آغاز هفته پژوهش و فناوری و تقارن آن با پایین کشیدن هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط فرزندان رشید اسلام اظهار کرد: دوست و دشمن احتمال در اختیار داشتن چنین قدرت بالای فناوری را از ایران نداشتند که بتواند اینگونه با ابتکار عمل و فناوری مدرن، نماد پیشرفت آمریکا را به زیر کشد و بزرگ‌ترین مستکبر جهان را این چنین دچار سرگیجگی کند.
وی با اشاره به سالروز معرفی رژیم بعث عراق به عنوان آغازگر جنگ در سال 1370 از سوی سازمان ملل متحد و تاریخ آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران در شهریور 59 خاطرنشان کرد: کمیته حقوق بشر سازمان ملل متحد بعد از 11 سال خواب سنگین مقصر جنگ را اعلام کرد.
وی تصریح کرد: در روز عاشورا دسته‌های عزاداران حسینی را در افغانستان، پاکستان و عراق ترور کردند ولی کمیته حقوق بشر سازمان ملل حتی این عمل تروریستی را محکوم نکرد، این اعمال گویای این مطلب است که شعارهای زیبای دموکراسی و حقوق بشر ادعایی بیش نیست و گویای وضعیت ذائقه جامعه استکباری است.
امام جمعه قائمشهر با اشاره به سالروز تاسیس شورای فرهنگی در سال 63 افزود: امام (ره) با تشکیل شورای فرهنگی خواستار تحول در همه شئون فرهنگی جامعه با رویکردی به سوی اسلام ناب بود ولی ما هنوز نتوانستیم بعد از چند‌ سال به قله‌های رفیع فرهنگ دینی برسیم. 
‌معلمی با اشاره به افراد ناهنجار اندکی که در دسته‌های عزاداری سالار شهیدان حضور داشتند خطاب به مسئولان ذ‌ی‌ربط تاکید کرد: تقویت جریان اجرایی امر به معروف را جدی بگیرید چرا باید در روز عاشورا، این عده اندک خیل عظیم عزاداران را به سخره بگیرند و حین اقامه نماز عاشورا از گوشه‌ای صدای فلوت بلند شود.
وی خواستار برنامه‌ریزی منسجم در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر شد تا چهره‌های ناهنجار و آزاردهنده، نتوانند اینگونه به راحتی به توهین عزاداران حسینی بپردازند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول