اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

شکار باز آمریکایی نمایانگر توان بالای دفاعی ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت پلدختر گفت: شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا نمایانگر توان بالا دفاعی ایران و بزرگ‌ترین شکست ارتش آمریکا است.

شکار باز آمریکایی نمایانگر توان بالای دفاعی ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام سید حسین زواری در خطبه‌های نماز جمعه گفت: کنترل و در اختیار گرفتن هواپیمای رادار گریز فوق پیشرفته بی‌سرنشین آمریکا نشانگر اقتدار نیروهای نظامی کشور در مقابله با دشمنان  است و نشان داد، که ایران اطلاعات قوی و قدرتی دارد و این رویداد پیروزی ایران اسلامی در نبرد الکترونیکی با ارتش آمریکا را نشان داد.
 وی افزود: تجاوز هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا به حریم هوایی کشورمان نقض قوانین و مقررات بین‌المللی است و سرنگونی آن با استفاده از فناوری و ابزار نیروهای ذی‌ربط ایرانی حرکت بزرگ و نشانه توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در امر بازدارندگی است.
 حجت الاسلام زواری افزود: آمریکا برای تسلط اطلاعاتی بر کشورها و برتری نظامی خود در عرصه‌های جاسوسی و امنیتی از این نوع هواپیماها استفاده می‌کند و این هواپیما قصد نفوذ و جاسوسی بر فراز کشورمان را دارد که پس از ورود این هواپیما به فضای شرق کشور، این هواپیما در کمین گاه الکترونیکی نیروهای مسلح قرار گرفت و با حداقل خسارت در ایران به زمین نشانده شد.
وی افزود: این امر نشان دهنده این است که ایران امروز در بهترین شرایط قرار دارد و با وجود تحریم‌های دشمنان همچنان به ایستادگی در برابر دشمنان ادامه می‎دهد. 
حجت‌الاسلام زواری یادآورشد: اعلام خبر به زمین نشاندن هواپیمای پیشرفته بدون سرنشین RQ 170  در خاک ایران از روز یکشنبه واکنش‌های متناقض و دست‌پاچه‌ای را از سوی طرف آمریکایی که این هواپیما متعلق به سازمان جاسوسی این کشور است، در پی‌داشت و توانایی نیروهای مسلح ایران در تحلیل مدارات فنی و نرم افزارهای موجود در هواپیماهای بدون سرنشین این قابلیت را می‌دهد که جنگنده‌های در حال پرواز آمریکا را نیز در اختیار خود قرار دهند.
امام جمعه موقت پلدختر گفت: یک فروند هواپیمای بدون سرنشین پیشرفته جاسوسی آمریکایی از نوع RQ۱۷۰ توسط نیروهای مسلح ایران ساقط و با اندک خسارتی در اختیار ایران قرار گرفت و در عین حال ایران قابلیت‌های زیادی در نبرد جنگ الکترونیکی دارد و  نگرانی فعلی آمریکا از اطلاعات استراتژیکی است، که در داخل حافظه این پرونده وجود دارد و نیروهای ما به زودی به این اطلاعات دست پیدا می‌کنند، تا بتوانند برنامه آمریکائی‌ها را به درستی تحلیل کنند.
 حجت‌الاسلام زواری یادآور شد: دشمن بداند که سربازان حریم اسلام و انقلاب اسلامی ایران همه حال و در همه زمان حاضر و آماده‌اند از وجب به وجب وطنشان دفاع کنند.
وی افزود: به غنیمت گرفتن هواپیمای پیشرفته جاسوسی آمریکا توسط نیروهای مسلح اقتدار ایران در جهان در زمینه جنگ الکترونیک بر جهانیان ثابت شد و هر روز ایران اسلامی گامی به جلو بر‌می‌دارد و تهدیدهای مختلف اقتصادی، نظامی، ساسی و فرهنگی دشمن نمی‌تواند ذره‌ای از اراده و توان و همت جوانان ایران سر فراز را کم کند.
وی تصریح کرد: هواپیمای جاسوسی و فوق مدرن آمریکا  مزد عزاداری‌های مردم در ماه محرم امسال است و  آمریکایی که کوچک‌ترین قطعه هواپیما را از ایران دریغ می‌کرد هم اکنون می‌بینید، هواپیمای فوق مدرنش در اختیار ایران قرار گرفت و هر توطئه‌ای که دشمنان علیه ایران اسلامی به کار گیرند منجر به شکست بوده و ناکام می‌ماند و در اختیار گرفتن این هواپیمای فوق پیشرفته نشان می‌دهد که دشمنان از تمام مرزهای زمینی، هوایی و دریایی هم بخواهند به ایران تجاوز کنند، بی‌پاسخ نمی‌ماند.
امام جمعه موقت پلدختر گفت: این رویداد، به نمایش گذاشتن قدرت نیروی نظامی ایران در جنگ سایبری است.
حجت الاسلام زواری گفت: از تلاش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای فروآوردن هواپیمایی جاسوسی آمریکا که مانند بمب خبری در  دنیا در روزهای اخیر صدا کرد، قدردانی می‌شود و شناسایی و تحت کنترل درآوردن آن به معنای پیشرفته‌تر بودن تکنولوژی‌های هوایی ایران از سیستم جاسوسی آمریکا بوده و وجود چنین پیشرفت و اقتداری موجب افتخار هر ایرانی در جهان است.
وی همچنین از حضور چشمگیر و گسترده مردم شهرستان پلدختر در آیین‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و برپایی عزاداری باشکوه در ایام محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی قدردانی کرد و گفت: واقعه عاشورا تا ابد، زنده و جاوید است، زیرا عشق واردات مردم به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باعث زنده نگه داشتن واقعه عاشورا شده است.
روز دانشجو و شهادت امام چهارم شیعیان امام سجاد (ع) و شهادت آیت‌الله دستجردی از دیگر موضوعاتی بود که خطیب موقت جمعه پلدختر به آنان اشاره کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول