اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

ایران رهبری بی‌نظیر در جهان دارد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی داشتن رهبری اسلامی و جامع‌الشرایط را یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: کشور ایران رهبری بی‌نظیر در سطح جهان دارد.

ایران رهبری بی‌نظیر در جهان دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید که صبح امروز برای حضور در مراسم بزرگداشت روز دانشجو به میان دانشجویان تربیت معلم باهنر شهرستان بیرجند رفته بود به بیان ویژگی‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران و تاثیر آن در پیروزی این جریان در سال 57 پرداخت.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با همه انقلاب‌های جهان تفاوت‌های اساسی دارد که اسلامی بودن این انقلاب مهم‌ترین ویژگی انقلاب کشور ایران است که عامل اصلی پیروزی و موفقیت انقلاب در کشور ما بود.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اسلام نقطه کمال ادیان الهی است، تصریح کرد: مبنای اصلی در انقلاب اسلامی کشور ما تفکر ناب توحیدی و اسلامی بوده است.
رشید تصریح کرد: ما امروز آثار اسلام آمریکایی در کشورهای عربی به ظاهر مسلمان منطقه را شاهد هستیم و از طرف دیگر آثار اسلام ناب محمدی (ص) نیز در بیداری اسلامی کشورهای منطقه دیده می‌شود.
وی تبعیت از ولایت فقیه و داشتن رهبری اسلامی را دومین ویژگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: اهمیت وجود این عامل امروز مشهودتر است چرا که ما امروز نبود رهبری جامع‌الشرایط در جریان انقلاب‌های منطقه را شاهد هستیم.
استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: به عنوان مثال در کشور مصر تصمیم‌گیری برای حکومت اسلامی توسط افرادی انجام می‌شود که در دامان استکبار قرار دارند و نمی‌تواند آینده روشنی داشته باشد.
رشید وجود ولایت فقیه را پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ما رهبری بی‌نظیر در جهان داریم.
وی ادامه داد: همچنین در کشوری مانند عربستان که خود را خادم‌الحرمین می‌دانند شاهد حضور حاکمانی بی‌درد و بی‌خاصیت هستیم که رسوایی‌های زیادی داشته‌اند این در حالی است که رهبر انقلاب اسلامی در ساده‌زیستی، فقاهت و تکریم انسان سرآمد است.
در پایان این جلسه از تعدادی از دانشجویان برتر مرکز آموزشی امام سجاد (ع) و تربیت معلم بیرجند تقدیر شدند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول