اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی هرمزگان:

جایگاه بسیج را می‌توان در منویات رهبری جست‌وجو کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی هرمزگان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بهترین تعابیر را از بسیج و فرهنگ بسیجی دارند، گفت: جایگاه و منزلت این نهاد مردمی را می‌توان در اعماق نگاه و اندیشه رهبری ملاحظه کرد.

جایگاه بسیج را می‌توان در منویات رهبری جست‌وجو کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم محمدی فارسانی ظهر امروز در نشست شورای تحول اداری که با محوریت بسیج برگزار شد، اظهار داشت: بسیج را می‌توان بی‌شک یکی از معجزات ماندگار رهبر کبیر انقلاب دانست که تاکنون خدمات زیادی را به نظام داده است.
وی با بیان اینکه امروز بسیج با جامعه ایرانی عجین و به نهادی کاملا مردمی تبدیل شده است، اضافه کرد: این نهاد مردمی با درایت و بصیرت کامل در پیشبرد اهداف آرمانی نظام بیشترین نقش را داشته و هر بار که بسیجیان احساس کردند که گزندی می‌خواهد به آرمان‌های نظام چه در حوزه سخت و چه در حوزه نرم وارد شود، با تمام وجود پا به عرصه گذاشته‌ است.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها و بارها در سخنان و منویات خود از بسیج حرکت در مسیر آگاهانه خواسته‌اند، بیان داشت: مقام معظم رهبری در سفر کرمانشاه فرمود «وظیفه بسیج توجه به اهداف و حرکت آگاهانه همراه با عمق فکر و بصیرت است».
به گفته محمدی وظیفه‌ای که بر عهده یک بسیجی است را می‌توان در اعماق نگاه مقام رهبری ملاحظه کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تهیه سند تفاهمنامه‌ برنامه‌های تحول اداری در بهزیستی توسط بخش‌های مربوطه شد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ارتقا بهر‌ه‌وری در بهزیستی استان بیان داشت: باید در راستای ارتقای بهره‌وری در اداره کل بهزیستی هرمزگان باید امور مربوط به عملیاتی شدن سیستم ایزو 2009 را در این اداره عملیاتی کرد.
وی از همکاران خود در این سازمان خواست نسبت به ارائه پیشنهادات سازنده همت بیشتری بورزند و یادآور شد: حوزه مدیریت با دقت و اشتیاق کامل در راستای بررسی پیشنهادات وصولی و در صورت امکان اجرایی کردن آنها تلاش خواهد کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول