اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با تاسوعای حسینی صورت گرفت؛

برگزاری مراسم عزاداری در دفتر مقام معظم رهبری

خبرگزاری فارس: مراسم عزاداری تاسوعای حسینی با حضور مسئولین، علما و اقشار مختلف مردم در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد.

برگزاری مراسم عزاداری در دفتر مقام معظم رهبری
به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم عزاداری تاسوعای حسینی با حضور علما، فضلا، مسئولین کشوری و استانی و اقشار مختلف مردم در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد.
در این مراسم که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله مقتدایی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین ملکا رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور استاندار قم و برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری حضور داشتند سخنرانان به تبیین شخصیت و جایگاه والای حضرت عباس(ع) پرداختند.
حجت‌الاسلام والمسلمین توکل در این مراسم با بیان اینکه ما باید درس ولایت‌مداری را از حضرت عباس (ع) بیاموزیم، تصریح کرد: این شخصیت بزرگ همواره مطیع ولی و امام زمان خود بود و حتی لحظه‌ای در دل خود از امام حسین (ع) نافرمانی نکرد.
وی افزود: حضرت عباس (ع) همیشه پشتیبان و یاور برادر و خاندان او بود و برای اهل حرم یک سد مستحکم در مقابل دشمن محسوب می‌شد.
خاطرنشان می‌شود این مراسم در روز عاشورای حسینی نیز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ک30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول