اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

پیشرفت علمی کشور موجب تحیر دشمنان شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: پیشرفت کشور در سال‌های اخیر در بعد علمی و فناوری موجب تحیر دشمنان شده و این اقدام نیز بر این پیشرفت مهر تایید می‌زند.

پیشرفت علمی کشور موجب تحیر دشمنان شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله محمد تقی واعظی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان اظهار داشت: یکی از موفقیت‌های بسیار حیات بخش و مطلوب کشور در روزهای اخیر کشور که دشمنان اسلام را خیره کرده است، کشف و کنترل هواپیمای فوق سری آمریکایی به دست فرزندان برومند این مرز و بوم است. 
وی با تبریک این موفقیت به مسئولان و ملت تصریح کرد: این موفقیت به اندازه‌ای مهم و حیاتی است که حتی خود آمریکایی‌ها نیز به آن اذعان دارند. 
امام جمعه زنجان با بیان اینکه رصد هواپیمای فوق سری آمریکا توسط جوانان ایرانی پیروزی عظیمی برای کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: این هواپیما به قدری پیشرفته است که حتی خود آمریکایی‌ها نیز از رصد آن در شوک هستند. 
وی ادامه داد: این پیروزی و موفقیت نشان از پیشرفت علمی کشور در برنامه‌های علمی و رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی است. 
آیت‌الله واعظی یادآور شد: پیشرفت کشور در سال‌های اخیر در بعد علمی و فناوری موجب تحیر دشمنان شده و این اقدام نیز بر این پیشرفت مهر تایید می‌زند. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیعه‌کشی در روزهای اخیر به ویژه در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) یادآور شد: شیعه همواره در تاریخ مظلوم بوده و مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته است. 
خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه بزرگترین مظلوم در جهان شیعه ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) است، بیان داشت: واقعه کربلا واقعه عظیمی است که مصائب شیعه را در طول تاریخ به خوبی نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه بدون امام حسین (ع) تاریخ مظلومیت شیعه کامل نمی‌شود، تصریح کرد: دشمنان همواره به شیعه ضربه زده و مشکلاتی را برای آنان به وجود آورده‌اند. 
آیت‌الله واعظی با بیان اینکه بعد از واقعه عاشورا یزید از سوی افراد مختلف سرزنش‌های زیادی را شاهد بوده است، بیان داشت: این واقعه به قدری عظیم است که حرکت یزید همواره مورد لعن و نفرین افراد مختلف جامعه است. 
وی با اشاره به علل واقعه عاشورا خاطرنشان کرد: هر چه که در عاشورا اتفاق افتاد نتیجه و مهندسی واقعه سقیفه است. 
امام جمعه زنجان با بیان اینکه عقبه واقعه عاشورا را باید در سقیفه جستجو کرد، بیان داشت: تنها علت عاشورا چیزی بود که در سقیفه از سوی مردم شنیده شده بود. 
وی واقعه عاشورا و کربلا را واقعه عظیمی در جهان برشمرد و گفت: چنین واقعه‌ای هرگز در تاریخ رخ نداده و چنین جوری تا کنون به شیعیان روا داشته نشده است.
 انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول