اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر آموزش و پرورش ورامین:

علم و دانایی محور پیشرفت کشور است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین با بیان اینکه آموزش و پرورش محور توسعه جامعه است، گفت: علم و دانایی محور پیشرفت کشور است.

علم و دانایی محور پیشرفت کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره آموزش و پرورش ورامین، مجتبی عرب‌عامری گفت: توسعه و پیشرفت هر کشوری مرهون علم و دانایی آن کشور است و آموزش و پرورش مرکز توسعه و شکوفایی این علم و دانش در هر کشوری محسوب می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین افزود: آموزش و پرورش از ارکان اصلی پویایی و شکوفایی جامعه است که می‌تواند زمینه توسعه و پیشرفت هر کشوری را فراهم کند.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش بهداشت روان برای دانش‌آموزان و فرهنگیان در ورامین گفت: این همایش با شعار سرمایه‌گذاری در سلامت روان دانش‌آموزان با حضور بیش از 220 نفر از مشاوران، رابطان بهداشت مدارس، مربیان بهداشت و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین برگزار شد.
یکی از گام‌های رشد و توسعه، داشتن جامعه‌ای سالم است
عرب‌عامری هدف از برگزاری این همایش را ارتقای سلامت روان دانش‌آموزان و افزایش سطح آگاهی فرهنگیان عنوان کرد و گفت: یکی از گام‌های رشد و توسعه، داشتن جامعه‌ای سالم است که بهترین قشر برای روند مطلوب توسعه نیز همین دانش آموزان هستند.
وی اظهار داشت: به حول و قوه الهی و باعنایت به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی برتوجه جدی نهادها و سازمان‌های ذی‌ربط به توسعه فرهنگ انس با کتاب و ترویج اندیشه کتابخوانی درمیان دانش‌آموزان و بالا بردن سطح حساسیت فرهنگیان به این امر مهم، به همت معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش ورامین، نخستین نمایشگاه کتاب تخصصی دوره ابتدایی به مدت دوهفته برگزارشد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین بیان داشت: هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه، آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان ابتدایی، اولیاء و معلمان با کتب تخصصی دوره ابتدایی بوده است.
عرب‌عامری در پایان دیگر برنامه‌های فرهنگی اداره آموزش و پرورش ورامین را برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و اعزام دانش‌آموزان ورامینی به اردوی معنوی راهیان نور برشمرد و افزود: دومین کاروان دانش آموزان ورامین از مبدا مدرسه استعدادهای درخشان پسرانه شهید ستاری ورامین به اردوی معنوی راهیان نور اعزام شدند که این اردو می تواند تاثیر بسزایی در روحیه دانش آموزان داشته باشد، تا جایی که خود دانش آموزان دفاع مقدس مشارکت می‌کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول