اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

پیشرفت کشور مرهون تلاش ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: پیشرفت و عزت نظام جمهوری اسلامی با وجود تمام تحریم‌ها و دشمنی‌ها مرهون جهاد و تلاش ملت ایران در دوران 33 ساله انقلاب اسلامی است.

پیشرفت کشور مرهون تلاش ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری شامگاه پنجشنبه در جمع عزاداران حسینی در هیئت رزمندگان اسلام شهرستان جیرفت اظهار داشت: امام حسین (ع) حتی یک گام از مواضع خود عقب‌نشینی نکردند و هرگز تن به سازش و معاملات سیاسی ندادند.
وی افزود: ایشان تا آخرین لحظه شهادت، برای تحقق آرمان‌ها و اهداف متعالی با صلابت و قاطعیت بر مواضع و اعتقادات اصولی و ارزشی خود استوار ماندند.
وی ابراز داشت: سیدالشهدا (ع) آرمان ارزشمند خود را عزت‌طلبی دانستند که برای تحقق آن هرگز زیر بار ذلت نمی‌روند.
عسکری بیان داشت: حضرت اباعبدالله (ع) برای عزت دین خدا و برافراشتن پرچم حق هر چه داشتند به میدان آوردند و با یاری دین، خداوند نیز ضامن عزتمندی وی شد و پس از 14 قرن هنوز عزیز و سرافراز هستند.
وی جهاد را آزاد کردن تمام توان و به کارگیری همه انرژی ذکر و عنوان کرد: اگر جامعه‌ای بخواهد به عزت و سرافرازی دست یابد و به اهداف متعالی برسد، باید از تمام ظرفیت‌های خود برای جهاد در عرصه‌های مختلف استفاده کند.
عسکری خاطرنشان کرد: پیشرفت و عزت نظام جمهوری اسلامی با وجود تمام تحریم‌ها و دشمنی‌ها مرهون جهاد و تلاش ملت ایران در دوران 33 ساله انقلاب اسلامی است.
وی اذعان داشت: در سال جهاد اقتصادی نیز باید با اطاعت محض از ولایت فقیه تلاش خود را در عرصه‌های مختلف به ویژه اقتصادی دوچندان کنیم تا به مقصود وی جامه عمل بپوشانیم.
امام جمعه جیرفت اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «دشمنان درها را از بیرون به روی ملت ایران بستند، اما آن‌ها با جهاد و تلاش خود درها را از درون به روی خود باز کردند».
وی با اشاره به مذمت قرض در دین مبین اسلام افزود: قرض‌ها و وام‌های متعدد با سود بالا که خانواده‌ها برای هزینه‌های گزاف و کذایی متحمل می‌شوند، زندگی‌های امروز را مختل کرده است.
عسکری تصریح کرد: تبعات این زیاده‌خواهی‌ها در آینده فرزندان نیز تأثیرات سوء فراوانی دارد که می‌طلبد، خانواده‌ها با توجه به این نکته مهم با قناعت به اندازه کار و تلاش خود گام بردارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول