اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم بناب در مجلس:

پیشرفت‌ کشور در سایه تدابیر رهبری نمود یافته است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بناب در مجلس گفت: پیشرفت‌ کشور در سایه تدابیر ولایت و رهبری نمود یافته است.

پیشرفت‌ کشور در سایه تدابیر رهبری نمود یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ضیا‌ءالله اعزازی ظهر امروز در اختتامیه جشنواره شعر غدیریه شمال‌غرب که با حضور شاعرانی از 38 شهرستان شمال‌غرب کشور در شهرستان بناب برگزار شد،با تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره، از عید غدیر به عنوان بهترین عید مسلمانان نام برد و اظهار داشت: از اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نظام با شیوه‌های مختلف تلاش کردند تا نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذاری نکرده‌اند.
وی افزود: دشمنان نظام طی این مدت با تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی، ترور شخصیت‌های برجسته نظام، تحریم و ترور دانشمندان جوان کشور قصد داشتند به نظام ضربه بزنند و قطعاً در هر کشوری که این موارد را پیاده کنند، توان بلند شدن را نمی‌تواند داشته باشد.
نماینده بناب در مجلس تأکید کرد: در سایه وجود ولایت همچنین وحدت و یکپارچگی ملت ایران، امروز شاهد درخشندگی و بالندگی نظام جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در دنیا هستیم.
اعزازی، پیشرفت‌های حاصله در کشور را در سایه تدابیر ولایت و رهبری دانست و گفت: امیدواریم روزی فرا برسد که چشم‌انداز 20 ساله‌ای را که مقام معظم رهبری آن را ترسیم کرده‌اند، شاهد تحقق این چشم‌انداز و رسیدن ایران به مقام‌های نخست دنیا در بخش‌های مختلف باشیم.
وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب از نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه و جهان احساس خطر می‌کنند، خاطرنشان کرد: تقویت پایه‌های انقلاب و ولایت فقیه باید دغدغه همه باشد چرا که تضعیف جایگاه ولایت فقیه از اهداف اساسی دشمنان در جنگ نرم است بنابراین باید همواره در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار و آگاه باشیم.
اعزازی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام ولایتی است که پایه‌های این نظام را محکم کرده است و از این رو هدف اصلی دشمن تضعیف این جایگاه است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت مقابله با توطئه‌های دشمنان در عرصه جنگ نرم اظهار داشت: در این عرصه بر خلاف جنگ سخت، دشمن با تمام ابزار و امکانات، ارزش‌ها، باورها، اندیشه و تفکر اسلامی و انقلابی را مورد هجمه قرار می‌دهد و سستی معرفت و اعتقاد، نداشتن بصیرت لازم در شناخت خیر و شر همچنین ضعف در ولایت‌پذیری، آسیب‌های جدی را متوجه این جوامع می‌کند.
نماینده مردم بناب در مجلس تصریح کرد: صدور تفکر انقلاب در سطح جهان بزرگ‌ترین تهدید برای دشمنان اسلام و استکبار جهانی به شمار می‌رود بنابراین آنان برای توقف این روند و سیل خروشان تمام سرمایه‌های خود را روی این موضوع متمرکز کرده‌اند.
وی با بیان اینکه دشمن برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی قشر جوان و نوجوان را هدف قرار داده است، افزود: دشمن بیشترین سرمایه‌گذاری خود را صرف به انحراف کشاندن جوانان و نوجوانان ‌به ویژه در فضای سایبری و دنیای مجازی کرده است.
اعزازی اضافه کرد: امروز یکی از بزرگ‌ترین اهداف دشمن، جدا کردن نوجوانان و جوانان از فرهنگ ایثار و شهادت است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول