اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد:

آماده‌سازی سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: سند رسمی توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی به همت اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان آماده‌سازی می‌شود.

آماده‌سازی سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلامرضا دیزج‌نژاد صبح امروز در جمع مدیران استان با بیان اینکه استان آذربایجان غربی گام خوبی در جهت افزایش فرصت اشتغال برداشته است اظهار داشت: با آماده‌سازی این سند تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای 47 طرح تولیدی هستند و پس از آن تمام واجدان شرایط این طرح می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل از تسهیلات ارائه شده استفاده کنند.
وی افزود: با تصویب سند توسعه اشتغال و طی مراحل قانونی آن، این سند به‌عنوان مرجع تمامی دستگاه‌های استان بوده و اجرای آن لازم و ضروری است.
دیزج‌نژاد ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده برای تهیه و تنظیم این سند کلیه اطلاعات مربوط به سرمایه‌گذاری و اشتغال استان در دو دهه اخیر جمع‌آوری و مورد پالایش و نتیجه‌گیری قرار گرفته است که بر اساس آن با مقایسه آماری دو دوره رتبه‌های کشوری استان در بخش‌های مختلف به دست آمده و هدف‌گذاری‌های چند سال آینده در حوزه‌های مختلف مشخص شده است.
این مقام مسئول با تاکید بر اولویت موضوع اشتغال در استان اضافه کرد: در زمان حاضر اشتغال یکی از مباحث مهم و کلیدی در اقتصاد است و باید دستگاه‌های اجرایی استان آن را به طور جدی پیگیری کرده و تعهد استان در زمینه اشتغال‌زایی را تحقق بخشند.
وی، مشارکت، همراهی و همکاری مدیران در امر اشتغال‌زایی را مهم خواند و تصریح کرد: امسال سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده است از این رو مدیران استان نیز باید با همتی مضاعف در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی در استان اقدام کنند تا به جهاد اقتصادی به معنای واقعی دست یابیم.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دولت برای توسعه اشتغال در استان تلاش می‌کند تا فضای کسب و کار را برای متقاضیان فراهم کند که این امر نیز نیازمند همکاری مدیران است تا اهداف کلان دولت در بحث اشتغال محقق شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول