اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیران بانکی بوشهر:

تنها بانک‌ها مقصر عدم پرداخت تسهیلات اشتغال نیستند

خبرگزاری فارس: مدیران بانکی بوشهر معتقدند تنها بانک‌ها در زمینه عدم پرداخت تسهیلات بانکی مقصر نیستند و در این زمینه باید عملکرد دستگاه‌های اجرایی نیز بررسی شود.

تنها بانک‌ها مقصر عدم پرداخت تسهیلات اشتغال نیستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیرعامل بانک تجارت بوشهر پیش از ظهر امروز در نشست شورای بانک‌های استان بوشهر اظهار کرد: برای تحقق اشتغال در استان تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک و دستگاه‌های نظارتی بررسی شوند.
سیدمنصور حسینی افزود: در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی بانک تجارت در کل کشور رویکردی یکسان دارد.
وی با اشاره به عملکرد بانک تجارت در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی بیان کرد: عمده‌ترین مشکل بانکی در ایجاد اشتغال عدم معرفی طرح‌های اشتغال‌زایی از سوی دستگاه‌های اجرایی است.
مدیرعامل بانک تجارت بوشهر تصریح کرد: 2 هزار و 500 نامه سفر ریاست جمهوری به بانک تجارت رسیده و 158 نفر مراجعه کرده و حدود 3 میلیارد تومان تسهیلات نیز پرداخت کردیم.
مدیرعامل بانک صادرات ایران شعبه بوشهر نیز در این نشست گفت: اگر اراده جمعی برای رفع مشکلات اشتغال در استان بوشهر این مشکل حل می‌شود.
سید‌ابراهیم سلیمان‌پور افزود: ما محدودیت ابلاغ سهمیه نداریم و کل سهمیه‌های ابلاغی را به بانک‌ها ارسال کردیم.
وی بیان کرد: وام‌های خود‌اشتغالی تضمین دولتی ندارد و طبیعی است در شعب حساسیت ایجاد شده و موجب بروز مشکلاتی در پرداخت تسهیلات می‌شود.
سلیمان‌پور گفت: سوابق طرح‌های دستگاه‌های اجرایی هم در عدم پرداخت تسهیلات موثر است، به طور مثال برخی طرح‌هایی که تسهیلات برای آنان پرداخت شده اما به موقع اجرا نشده است.
مدیر‌عامل بانک صادرات ایران شعبه بوشهر اظهار کرد: قول می‌دهیم تحول مثبتی را در عرصه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در استان ایجاد کنیم.
معاون اعتبارات بانک ملت شعبه بوشهر نیز در این نشست گفت:  مشکلی در ارتباط با پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی نداریم.
عبدالحمید جوکار افزود: بانک ملت در ارتباط با تسهیلات قرض‌الحسنه مشکلی ندارد و به هر میزان که نیاز باشد تسهیلات پرداخت می‌کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول