اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

مسیر اشتغال‌زایی در کردستان هموار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال از دغدغه‌های مهم دولت و نظام در کردستان به شمار می‌آید، گفت: موانع سر راه این دو مولفه توسعه در استان را برداشته و مسیر اشتغال‌زایی هموار خواهد شد.

مسیر اشتغال‌زایی در کردستان هموار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج علیرضا شهبازی عصر امروز در دیدار با معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در سنندج، اظهار داشت: تمام تلاش مسئولان و دستگاه‌های اجرایی سرمایه‌گذاری و اشتغال به‌ عنوان دغدغه مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری است و به یقین در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌شود.
به گفته استاندار کردستان، اگر چه تمایل به سرمایه‌گذاری در این استان نسبت به چند ساله اخیر از رشد چند برابری برخوردار شده است، اما باز تا تحقق آن اهداف آرمانی نظام نسبت به کردستان، فاصله داریم و این جز با همت و تلاش مسئولان و نیز همراهی بانک‌ها میسر نخواهد شد.
شهبازی بر عمل به تعهد بانک‌های عامل در زمینه اعطای تسهیلات به طرح‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی تاکید کرد و افزود: همراهی بانک‌ها در مسیر تحقق تعهدات اشتغال در استان الزامی است و به یقین آنان نیز دستگاه‌های مرتبط با این موضوع را حمایت می‌کنند.
وی در ادامه بر تلاش برای خودکفایی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد تاکید کرد و گفت: توانمند و خودکفا کردن افراد و خانوارهای زیرپوشش باید در اولویت این نهاد مقدس قرار گیرد.
استاندار کردستان تصریح کرد: باید برنامه‌هایی متناسب با این موضوع در دستور کار کمیته امداد قرار گیرد تا این مهم را تحقق ببخشد.
وی در پایان با اشاره به خدمات و برکات مختلف کمیته امداد امام خمینی در تمام حوزه‌ها و بخش‌های مختلف طی سه دهه اخیر، یادآور شد: این نهاد مقدس که با فرمان حضرت امام خمینی (ره) تاسیس شد با نوع مدیریت خاص توانست خدمات شایسته‌ای را به خانواده‌های بی‌بضاعت ارائه دهد و امروز برکات آن در سراسر ایران اسلامی و در تمام بخش‌ها قابل مشاهده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول