اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل‌ بهزیستی فارس خبر داد:

اجرایی شدن تمام مصوبه‌ها در بهزیستی فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل ‌بهزیستی استان‌ فارس از اجرایی شدن تمام مصوبه‌های سفر رهبر معظم انقلاب و سفر‌های سه‌گانه هیئت دولت در بهزیستی فارس خبر داد.

اجرایی شدن تمام مصوبه‌ها در بهزیستی فارس
عبدالحمید کشاورز امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در حال حاضر تمام این‌ مصوبه‌ها یا بهره‌برداری شده و یا در دست اجرا است.
کشاورز اضافه کرد: در سفر رهبر معظم انقلاب 17 مصوبه با اعتبار 240 میلیارد ریال و در سفر رئیس جمهوری نیز 17 مصوبه با اعتبار 240 میلیارد برای اجرای طرح‌های مختلف در بهزیستی فارس به تصویب رسیده است.
این مقام مسئول ادامه داد: یکی از مهم‌ترین این مصوبه‌ها ساخت مرکز آزمایشگاه ژنتیک استان‌ فارس است که اوایل سال‌ آینده‌ به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این آزمایشگاه تحول بزرگی در انجام آزمایش‌های تخصصی ژنتیک در استان‌ فارس رخ می‌دهد.
مدیرکل‌ بهزیستی استان فارس بیان داشت: امیدواریم تا پایان سال آینده تمام مصوبه‌های سفرهای رهبری معظم و رئیس‌ جمهوری در استان‌ فارس به‌ بهره‌برداری برسد.
مدیرکل بهزیستی استان‌ فارس در بخش دیگری از سخنان خود به سفر چهارم هیئت دولت اشاره کرد و ابراز داشت: در طول مدت فعالیت دولت‌های نهم و دهم خدمات مناسبی برای معلولان اختصاص یافته است اما این کافی نیست و باید بیش از پیش این کمک‌ها افزایش یابد.
وی ابراز داشت: تامین تجهیزات کمک توانبخشی و کمک حرکتی جزو نیازهایی است که در سازمان بهزیستی به آن نیاز داریم و امیدواریم در سفر چهارم هیئت دولت به آن توجه شود.
به گزارش فارس، در حال حاضر 86 هزار معلول در استان فارس شناسایی شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول