اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه شهدا (مکتب‌الاشراق) شیراز:

علیمحمد دستغیب مسجد قبای شیراز را پایگاه دشمنان اسلام کرده است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه شهدا (مکتب‌الاشراق) شیراز گفت: امروز صدای دشمنان اسلام از بلندگوی مسجد قبای شیراز شنیده می‌شود.

علیمحمد دستغیب مسجد قبای شیراز را پایگاه دشمنان اسلام کرده است
حجت‌الاسلام والمسلمین نوروزی جنتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام آنچه را که در خواب و رویا نیز نمی‌‌دیدند را از بلندگوی مسجد قبای شیراز توسط شخصی می‌شنوند که برخلاف اهداف بلند حضرت آیت‌الله شهید دستغیب حرکت می‌کند.
وی افزود: امروز دشمن با نفوذ در جاه‌هایی که می‌تواند عوام و خواصی را که موجه می‌نمایند، شبهات و تفرقه‌افکنی‌های خود را دنبال می‌کند.
این روحانی اضافه کرد: دشمنان اسلام می‌خواهند از زبان افراد ناآگاه و ساده‌لوح به پایه‌های این نظام اسلامی که ولایت فقیه، مجلس خبرگان، فقهای شورای نگهبان، سپاه پاسداران، بسیج مردمی و افسران جنگ نرم هستند، صدمه بزنند.
این طلبه پیشین کلاس درس علی محمد دستغیب ادامه داد: دشمنان اسلام و نظام اسلامی ما تلاش دارند تا حرف‌های‌شان را از زبان امثال کروبی، موسوی، خاتمی و علی محمد دستغیب بزنند اما هرگز به نتیجه نمی‌رسند چراکه مردم ما آگاهند و فریب این ترفندها را نمی‌خورند.
جنتی با بیان اینکه شهید آیت‌الله دستغیب به تمام معنا سربازی فداکار و عارفی قدردان برای ولایت فقیه بود و از تفرقه و گسیختگی بیزاری و بی‌قراری و ابراز تنفر می‌کرد، گفت: شهید دستغیب در کتاب گناهان کبیره نیز بیزاری و تنفر خود را از تفرقه‌افکنان اعلام و آنان را عوامل فتنه قلمداد کرده است.
رئیس حوزه علمیه شهدا (مکتب‌الاشراق) شیراز تصریح کرد: شهید آیت‌الله دستغیب بارها اعلام کرده‌اند که تفرقه و شبهه‌افکنی در میان مسلمانان که مبدل به جدایی و چند دستگی شود، موجب هر شری بوده و مبغوض شارع مقدس است.
این روحانی خطاب به شهید محراب آیت‌الله دستغیب ابراز داشت: ای کاش امروز بودید و جفا و محنت مدعیان دیروز را می‌دیدید که در لوای فامیلی و نسب و عصبیت، محمد علی دستغیب آنچه که شما برای استمرارش دعا می‌کردید، با موضع‌گیری‌های نابخردانه قصد بر هم زدنش را دارد.
جنتی در ادامه خطاب به آیت‌الله دستغیب، شهید محراب خاطرنشان کرد: ای کاش بودید و جسارت و بی‌حرمتی وی را به ارکان و دستاوردهای ارزشی و به یادگار مانده امام راحل (ره) اعم از ولایت فقیه، مجلس خبرگان، شورای نگهبان، سپاه پاسداران و بسیج مردمی را می‌دیدید.
به گزارش فارس، چند سالی است که عوامل فتنه در مقاطعی ویژه از جمله در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، دست به تحریک خواهرزاده ساده‌لوح شهید آیت‌الله دستغیب می‌زنند و تلاش می‌کنند که از زبان وی حرف‌های‌شان را رسانه‌ای کنند.
همچنین پیش از روز عاشورا عوامل فتنه قصد تجمع در مسجد قبای شیراز را داشتند که با بی‌اعتنایی شدید امت شهیدپرور شیراز مواجه شدند و دستغیب مجبور شد تنها برای انگشت‌شماری به سخن‌پراکنی بپردازد.
وی از سال‌ها پیش داعیه امام جمعه‌ای برای این شهر عقل و شئور، عرفان و عشق به ولایت را دارد که هرگز مورد قبول مردمان پایتخت فرهنگی ایران اسلامی نبوده و نیست.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول