اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس‌جمهور:

همه باید در قبال آبادانی توس احساس مسئولیت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: فردوسی نامدار متعلق به تمام فارسی زبانان در تمام نقاط جهان است و همه باید در قبال آبادانی منطقه تاریخی توس احساس مسئولیت کنند.

همه باید در قبال آبادانی توس احساس مسئولیت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، روح‌الله احمدزاده ظهر امروز در بازدید از منطقه تاریخی توس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهسازی و زیباسازی بلوار منتهی به توس، نظافت منطقه، ساخت فضای متناسب با داستان‌های شاهنامه، سهیم‌ کردن مردم منطقه در نگهداری آن با تقویت حس مسئولیت در آنان و بهسازی فضای سبز داخل محوطه آرامگاه از اولویت‌های احیای این منطقه است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه ساخت یک سالن همایش در عرصه شهر تاریخی توس به منظور برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ادبی ضروری به نظر می‌رسد، افزود: توس را باید به گونه‌ای ساخت که جوان ایرانی وقتی وارد آن می‌شود احساس غرور و هویت ملی کند و خود نگاهبان هویت ملی خویش باشد و آن زمان است که ما دیگر دغدغه تهاجم فرهنگی را نخواهیم داشت.

* اختصاص 10 میلیارد ریال برای محوطه‌سازی منطقه تاریخی توس
احمدزاده بیان کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمادگی خود را برای هر نوع مساعدت به استان اعلام می‌کند.
وی اظهار داشت: مبلغ 10میلیارد ریال از این سازمان به محوطه‌سازی سنگ فرش مجموعه باغ آرامگاه و تکمیل کاوش‌های باستانی در منطقه تاریخی توس تا پایان امسال اختصاص داده شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول