اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:

احداث خوابگاه ورزشی در گتوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از احداث خوابگاه ورزشی در شهرستان گتوند خبر داد و گفت: این امر رفاه تیم‌های اعزامی را در این شهرستان به دنبال دارد.

احداث خوابگاه ورزشی در گتوند
به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، حمیدرضا گرشاسبی ظهر امروز در جلسه شورای ورزش شهرستان گتوند اظهار داشت: امکانات و تجهیزات زیادی به ورزش گتوند در چند ساله اخیر اختصاص داده شده است و البته سعی کرده‌ایم تا عدالت را بین شهرستان‌ها رعایت کنیم به عنوان مثال استخر یکی از نیازهای اساسی این شهرستان بود که خوشبختانه هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال ساخت است و عملیات احداث خوابگاه ورزشی نیز در گتوند به زودی آغاز می‌شود، از سوی دیگر 800 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به زمین ورزشی شهر ترکالکی اختصاص داده‌ایم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از اختصاص 12 میلیارد و 600 میلیون ریال به ورزش این شهرستان خبر داد و گفت: ورزش در مدت 9 ماه به نوعی در کما بود و بحث ادغام اداره کل تربیت بدنی با سازمان ملی جوانان به درازا کشید و سبب شد تا بسیاری از کارها عقب بیافتد و در این 9 ماه یک ریال پول به ما داده نشد اما خوشبختانه هم‌اکنون این مسائل حل شده و کارها طبق روال پیش می‌رود و امروز هم اگر در گتوند جلسه شورای ورزش حضور داریم به دلیل این است که می‌خواهیم مشکلات ورزش را از نزدیک لمس کنیم و مشکلات هیئت‌های ورزشی را از زبان مسئولان آنها بشنویم.
وی تاکید کرد: اعتبارات در بخش ورزش بسیار کم است و همه‌ساله مردم کمک‌های بسیار زیادی به این بخش می‌کنند و بدون این کمک‌ها امکان ارائه خدمات وجود ندارد.
در ادامه این جلسه تعدادی از مسئولان هیئت‌های ورزشی به بیان مشکلات پرداختند.
گفتنی است مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان به همراه فرماندار و جمعی از مسئولان بعد از جلسه شورای ورزش از مجتمع ورزشی آموزش و پرورش و زمین ورزشی شهر سماله بازدید کردند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول