اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

نبود تعامل بزرگترین مشکل ورزش خراسان رضوی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با اشاره به وجود امکانات و ظرفیت‌های فراوان در ورزش استان گفت: یکی از مشکلات ورزش خراسان رضوی نبود تعامل است.

نبود تعامل بزرگترین مشکل ورزش خراسان رضوی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اکبر هاشمی ظهر امروز در جلسه مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی رویکرد اداره‌کل ورزش و جوانان استان را ایجاد هماهنگی با دستگاه‌ها و نهادهای مربوط به امور ورزش و جوانان در استان خواند و اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم سازمان ورزش خراسان رضوی نبود تعامل با دیگران است.
وی جامعه تحت پوشش سازمان ورزش و جوانان استان را شش میلیون نفر از تمام گروه‌های جمعیتی خراسان رضوی دانست و افزود: با وجود مشکلات پیچیده بسیار در ورزش استان می‌توان آنها را کاملا کنترل و مهار کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تاکید بر اجتناب از برخورد و اتخاذ تصمیمات احساسی در حل مشکلات ورزش استان، خاطرنشان کرد: باید با برنامه جلو رویم و از تصمیماتی مانند جابجایی تمام افراد اجتناب کنیم تا از توانمندی کارکنان اداره‌کل به خوبی استفاده بریم.
وی تصریح کرد: تمام هیئت‌های ورزشی استان باید گزارش عملکرد و برنامه خود را تاپایان سال 90 ارائه و نیز برنامه دقیقی برای سال 91 عرضه کنند تا بر این اساس اداره‌کل ورزش و جوانان از بعد نظارتی و پشتیبانی وظایف خود را انجام دهد.
وی با اشاره به وجود مشکلات بسیار در ورزش فوتبال استان خراسان رضوی، بیان داشت: در بحث فوتبال کارگروه تخصصی تشکیل داده ایم تا برای حل معضلات فوتبال استان با بزرگان این رشته در خراسان رضوی مشورت کنیم. 
 
*انتصاب طالبیان به عنوان معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان 
هاشمی از انتصاب طالبیان رئیس سابق سازمان ملی جوانان استان به سمت معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خبر داد و افزود: با توجه به برنامه‌هایی که طالبیان آنها را مدیریت کرده است و نیز در حال اجرا بودن آنها شایسته‌ترین فرد برای انتصاب پست معاونت جوانان در حال حاضر ایشان هستند.
وی با بیان اینکه با هیچ کس اختلافی ندارم و هر کس با برنامه‌های ما همخوانی داشته باشد در خدمت او هستیم، اظهار داشت: هر شخصی در استان که احساس می‌کند در زمینه امور ورزش و جوانان کارشناس است می‌تواند نظرات خود را به اداره‌کل منتقل کند.
وی کمرنگ‌کردن نقاط افتراق و پررنگ‌کردن نقاط اشتراک را راهی برای انسجام در کار تیمی در راستای اعتلای اداره‌کل ورزش و جوانان استان خواند و تاکید کرد: سازمان جوانان استان مجموعه‌ای سرحال اما ضعیف و از سوی دیگر مجموعه ورزش استان وسیع اما سنگین و خسته است و اگر این دو به درستی کنار هم قرارگیرند می‌توانند از تجربیات هم به خوبی استفاده برند.
وی با اشاره به تهیه برنامه‌ای برای ترسیم چشم‌انداز ورزش استان در سال 1395، خاطرنشان کرد: از جمله اهداف مهم این برنامه رسیدن به جایگاه برتر در کشور در زمینه مسائل اخلاقی، فرهنگی و تربیتی، جزو سه استان برتر در ورزش همگانی و نیز پنج استان برتر ددر ورزش قهرمانی است.   
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول