اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

ولایت فقیه نماد دین است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به جایگاه ولایت فقیه گفت: امروز ولایت فقیه نماد دین به شمار می‌رود.

ولایت فقیه نماد دین است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسملین سیدحسن اکبری پیش از ظهر امروز در اجتماع عظیم نیروهای مسلح استان قم که به مناسبت سومین روز شهادت اباعبدالله الحسین (ع)در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س)  و در مسجد اعظم‌ برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت امام حسین همچنین سالروز شهادت زین العابدین امام سجاد(ع) اظهار کرد: این ایام را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و همه عاشقان و شیفتگان اهل بیت(ع) تسلیت عرض می‌کنم.
وی با اشاره به برگزاری مراسم اجتماع عظیم نیروهای مسلح استان قم خاطرنشان کرد: امروز پاسداران، نیروی انتظامی، ارتشیان و بسیجیان استان قم با حضور در این اجتماع بزرگ که در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) برگزار شده است، با دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: امروز همه ما اینجا گرد هم آمده‌ایم تا با سر دادن ندای لبیک یا حسین پشتیبانی خود از مقام عظمای ولایت را اعلام کنیم.
وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح همیشه مطیع امر ولایت هستند، تاکید کرد: پاسداران همیشه آماده جانفشانی در راه ولایت هستند و در راه ولایت جان خود را در طبق اخلاص قرار داده‌اند.
اکبری با تاکید بر اینکه باید امروز نیز با تمام توان ادامه دهنده راه سید الشهدا و یاران ایشان باشیم، اضافه کرد: امروز با دفاع از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای می‌توانیم بگوییم که در راه امام حسین(ع) گام برداشته‌ایم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول