اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصلاندوز:

شهدا بزرگ لبیک‌گویان مکتب ولایت هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر اصلاندوز گفت: شهدا بزرگ لبیک‌گویان مکتب ولایت و پاسداران حریم امامت هستند.

شهدا بزرگ لبیک‌گویان مکتب ولایت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده صبح امروز در یادواره شهدای فصل پاییز اصلاندوز اظهار داشت: شهدای ما راهی را برگزیدند که اولیای الهی برای حفظ و تثبیت دین خدا انجام دادند و این شهدا بزرگ‌ترین لبیک‌گویان و پیروان عظیم دینداری در جهان هستند.
وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا سبب حفظ یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمن همواره از بازگویی این دلاورمردی‌ها در هراس بوده و با حیله‌های رنگارنگ درصدد محو شدن و از بین رفتن این حماسه‌هاست اما به فضل الهی خون‌های شهدای ما برای اثبات حقانیت خود هر روز بیش از روزهای گذشته در میان مردم می‌شکفد.
امام جمعه اصلاندوز ادامه داد: شهدا پشت سر مقام عظمای ولایت حرکت کردند و با عزت به درجه رفیع شهادت نایل شدند تا مصداق سخن سیدالشهدا باشند که مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است و ملتی که شهادت برای او افتخار است، پیروز است.
اسدزاده در بخش دیگری از سخنان خود واقعه عاشورا را مکتبی بزرگ برای درس‌آموزی بشر امروز دانست و اضافه کرد: در واقعه عاشورا پیشوای بزرگ شیعیان سیدالشهدا به مردم جاهل آن روزگار نشان داده که آنچه باقی است راه حق و حقانیت است و هیچ دستوری بالاتر از دستور خداوند نمی‌تواند آدمی را به ملکوت اعلی پیوند دهند.
وی به مشکلاتی که دشمنان اسلام بر سر راه انقلاب اسلامی قرار داده‌اند از جمله جنگ تحمیلی، برقراری تحریم و صدور بیانیه‌های ضد ایرانی اشاره کرد و افزایش بصیرت، پیروی از ولایت فقیه، حفظ وحدت و انسجام و پرهیز از نفاق و دو دستگی را عاملی برای مبارزه با دشمن و رشد و بالندگی هرچه بیشتر ایران اسلامی دانست.
امام جمعه اصلاندوز اهداف نهضت امام حسین (ع) و ارتباط آن با نهضت امام خمینی (ره) را یادآور شد و بیان کرد: آنگونه که پیروان امام حسین (ع) در شب عاشورا آن حضرت را در احیای دین رسول خدا و امر به معروف و نهی از منکر تنها نگذاشتند شهدای ما نیز با پیمودن راه پرافتخار این شهدا امام خمینی را لحظه‌ای تنها نگذاشتند تا دشمن به اهداف شوم خود در شکست دادن این انقلاب دست یابد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که با حضور تعدادی از خانواده‌های شهدا، مسئولان شهرستانی و همسنگران شهدا برگزار شد مداحی شده و حاضران در غم فراق یار بر سر و سینه زدند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول