اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمبید خبر داد:

اجرای 4 پروژه بهداشتی درمانی در خرمبید

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمبید گفت: چهار پروژه بهداشتی و درمانی در این شهرستان در حال اجرا است.

اجرای 4 پروژه بهداشتی درمانی در خرمبید
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمبید، داود ایوبی ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان اظهار کرد: هم‌اکنون سه پروژه بزرگ بهداشتی و درمانی در شهرهای قادرآباد و صفاشهر و روستاهای این شهرستان در حال اجرا است.
فرماندار خرم بید افزود: بیمارستان امام حسین (ع) قادرآباد با اعتبار 11 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان فارس به مساحت چهار هکتار در حال اجرا است.
رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان خرمبید عنوان کرد: مرکز بهداشتی و درمانی روستای قشلاق هم‌اکنون با 30 درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتبار یک میلیارد ریال از محل دو درصد نفت و گاز در حال اجرا است که برای تکمیل این پروژه نیاز به 3 میلیارد ریال دیگر نیز وجود دارد.
نماینده عالی دولت در شهرستان خرم بید مرکز بهداشتی و درمانی روستای شهیدآباد را از دیگر پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: این پروژه با اعتبار اولیه 500 میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی استان فارس با 10 درصد پیشرفت فیزیکی در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع در حال احداث است.
وی پروژه خیرساز کلینیک تخصصی صفاشهر را از دیگر پروژه‌های مهم این شهرستان در حوزه سلامت بیان و تصریح کرد: این پروژه در سه طبقه و با اعتبار 15 میلیارد ریال توسط خیر این شهرستان حاج فلامرز ساریخانی با بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
ایوبی ابراز امیدواری کرد که با اجرای این پروژه‌ها شاهد افزایش شاخص‌های بهداشتی و درمانی باشیم تا شرایط سلامت با توجه به پیوستن این شهرستان به جامعه جهانی ایمن برای شهروندان فراهم شود.
شهرستان خرمبید در شمال استان فارس در سال جاری به عضویت جامعه جهانی ایمن در آمده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول