اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خواستار شد:

تدوین بسته تشویقی جامع برای پرسنل بهداشت و درمان دیلم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دیلم خواستار تهیه و تدوین یک بسته تشویقی جامع برای تمام پرسنل بهداشت و درمان شهرستان دیلم شد.

تدوین بسته تشویقی جامع برای پرسنل بهداشت و درمان دیلم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری صبح امروز در نشست با سرپرستان مراکز بهداشتی درمانی شهرستان دلیم اظهار کرد: با توجه به کوچ عشایر به منطقه، سرپرستان مراکز با یک برنامه‌ریزی بر ارائه خدمات به این قشر نظارت داشته باشند.
وی بیان کرد: این خدمات شامل روند مراقبت، سرشماری و پیگیری و ارائه سایر خدمات بهداشتی درمانی به عشایر است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست‌ها این است که بدانیم طبق برنامه عملیاتی می‌خواهیم به کجا برسیم و برنامه‌ریزی برای دستیابی به اهدافمان داشته باشیم.
ناصری با اشاره به اهمیت تشکیل شورای سلامت بخش‌ها در رفع مشکلات بهداشتی روستاها افزود: سرپرستان مراکز حضرت فاطمه(س) و سیامکان تا پایان آذر ماه با همکاری و هماهنگی بخشداری مرکزی، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها، شورای سلامت بخش مرکزی را برگزار کنند.
وی خواستار تهیه و تدوین یک بسته تشویقی جامع برای تمام پرسنل بهداشت و درمان شهرستان دیلم شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم عنوان کرد: گسترش شبکه، امور عمومی و کارگزینی با در نظر گرفتن تمام آیتم‌های تشویقی نظیر تشویق مالی و صدور تقدیرنامه و سایر آیتم‌ها این بسته را تدوین کنند.
ناصری همچنین خواستار خود ارزیابی سرپرستان مراکز بهداشتی درمانی طبق آیتم‌های پایش مدیریتی شد و از سرپرستان خواست تمام نواقص و مشکلات تجهیزاتی، تاسیساتی و تعمیراتی خانه‌های بهداشت را با همکاری کارپردازان مراکز طی یک هفته آینده رفع کنند.
وی از سرپرستان مراکز خواست تا بر روند تحویل و توزیع وسایل و بسته‌های کمک آموزشی و اطلاع‌رسانی نظیر کتاب، کتابچه، پوستر، پمفلت، پلاکارد و بنر و... ارسالی از شبکه نظارت داشته باشند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم بر عدم مراجعه بهورزان و پرسنل مراکز جهت تحویل جنس به انبار تأکید کرد و گفت: انباردار و کارپرداز باید وسایل و تجهیزات درخواستی آنان را با مراجعه به خانه بهداشت و مراکز به آنها تحویل دهند.
ناصری بیان کرد: یک تیم کارشناسی در ستاد و یک تیم در مراکز متشکل از سرپرست و کاردان مرکز برای بازدید از خانه‌های بهداشت براساس چک لیست استانداردسازی تشکیل شود.
در ادامه سرپرستان مراکز گزارشی از مقایسه شاخص‌های آماری 6 ماهه اول با اهداف برنامه عملیاتی و روند تکمیل برنامه عملیاتی در خانه‌های بهداشت ارائه کردند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول