اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر تاکید کرد:

لزوم تکریم از خانواده‌های شهدا در جامعه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت:‌ خانوداه‌های شهدا چشم و چراغ جامعه هستند که تکریم ایشان بر همگان لازم است.

لزوم تکریم از خانواده‌های شهدا در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی صبح امروز در یادواره شهدای دانشجوی این شهرستان با بیان اینکه دانشجویان به عنوان قشر تحصیل‌کرده و آگاه با مسائل روز آگاه بوده و به مسائل اجتماعی روز حساس هستند، ادامه داد: اقدام دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در راستای همین آگاهی دانشجویان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه دانشجویان به عنوان نمایندگان تحصیل ‌کرده و آگاه هر ملتی هستند، اضافه کرد: دانشجو یکی از عضوهای فعال و پیشرو جامعه است و در حال حاضر دانشجویان در زمینه‌های مختلف به رتبه‌های برتر علمی بسیاری دست یافته‌اند.

فرماندار شهرستان ابهر به نقش و جایگاه خانواده شهدا در حفظ و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: خانوداه‌های شهدا چشم و چراغ جامعه هستند و تکریم آنان به واسطه خدمات ارزنده‌ای که روا داشته‌اند، واجب است.

یوسفی افزود: خانواده‌های شهدا باید در همه زمینه‌ها برای مردم الگو باشند که تاکنون اینگونه بوده و این قشر مکرم با ایستادگی بر روی آرمان‌ها و ارزش‌ها از اسلام و انقلاب حمایت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دانش‌‌آموزان و دانشجویان آینده‌سازان این جامعه و مملکت اسلامی هستند، اظهار داشت: ایشان باید با فراگیری علم و دانش جامعه را به سوی پیشرفت سوق می‌دهند.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: در این میان دبیران و مسئولان وظیفه سنگینی را بر عهده دارند که باید در راستای ارتقای سطح دانش دانش‌آموزان و دانشجویان با برنامه‌ریزی مناسب در راستای رشد و شکوفایی ایشان نهایت تلاش و دقت را صورت داد.

وی اضافه کرد: امروزه جهان روز به روز در حال پیشرفت است و مسئولان نیز باید در این راستا برای دانش‌آموزان و دانشجویان زمینه و امکانات لازم را فراهم کنند.

یوسفی با اشاره به درایت و تدابیر اصولی مقام معظم رهبری در نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان بیان داشت: رهبری عزیز دوستدار اصلی جوانان این مرز و بوم هستند و همواره اعلام کرده‌اند که باید مشکلات جوانان به سرعت برطرف شده و زمینه‌سازی لازم برای توسعه و تعالی جوانان ایران اسلامی صورت گیرد.

وی با اشاره به توطئه‌های فرهنگی دشمنان علیه قشر جوان کشور تصریح کرد: امروز دشمنان با سرمایه‌گذاری عظیم خود در این حوزه و با ارسال مواد مخدر، محصولات ضد فرهنگی و مشروبات الکلی به داخل کشور درصدد زدودن اعتقادهای پاک جوانان این نظام هستند.

فرماندار ابهر افزود: خوشبختانه در این راستا جوانان کشور ما با درایت و هوشیاری خود کمتر تحت تاثیر توطئه‌های دشمنان قرار گرفته‌اند و همواره درصدد مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان قسم‌خورده این نظام هستند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول