اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

مسئولان باید در خدمت خانواده‌های شهدا باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: مسئولان باید در خدمت خانواده‌های شهدا باشند.

مسئولان باید در خدمت خانواده‌های شهدا باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران احمدرضا قلی‌پور ظهر امروز در مراسمی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اهل تسنن که با حضور سران قبایل، طوایف، ایلات، خانواده‌های شهدا و بسیجیان چادران در مسجد جامع روستای مرزی مغور در شهرستان چالدران برگزار شد یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامیداشت و  اظهار داشت: شهدای ایران اسلامی نماد و الگویی برای تمام مردم دنیا هستند.
وی افزود: آرامش و آسایش امروز جامعه مرهون از خودگذشتگی‌های رزمندگان است و نباید شهدا بیش از این در جامعه گمنام باشند.
قلی‌پور تصریح کرد: آرامش، رفاه اجتماعی، سیاسی و اقتصادی که امروز از آن برخورداریم، مدیون خون شهدا و جانبازی ایثارگران است.
این مسئول در ادامه خانواده‌های شهدا را چشم و چراغ ملت عنوان کرد و گفت: خانواده‌های شهدا به عنوان اسوه ایمان و الگوی ایثار باید مورد توجه قرار گیرند و دیدار خانواده‌های شهدا و دلجویی از آنها وظیفه و تکلیف همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.
فرماندار چالدران خاطرنشان کرد: تمام مجموعه‌های اداری و مسئولان این شهرستان تلاش می‌کنند با ایجاد ساختار و ساز و کارهای ویژه، مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا را در کوتاه‌ترین زمان رفع کنند.
قلی‌پور با تاکید بر نقش خانواده‌های ایرانی در حمایت از رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی، گفت: خانواده‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس ناملایمات و سختی‌ها را به جان خریدند تا رزمندگان دلاور میهن اسلامی با تعلق خاطر بیشتر به نبرد با دشمن بپردازند.
انتهای پیام/ح30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول