اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات و گروه‌های برتر؛

بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه 3 کشور پایان یافت

خبرگزاری فارس: بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه 3 کشور با حضور مسئولان استانی و هنرمندان تئاتر شش استان کشور و با معرفی نفرات و گروه‌های برتر شامگاه جمعه در سنندج به کار خود پایان داد.

بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه 3 کشور پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پس از رقابت چهار روزه 10 گروه نمایشی تئاتر صحنه‌ای از استان‌های مرکزی، لرستان، ایلام، کرمانشاه، زنجان و کردستان در نهایت و با رأی اعضای هیئت داوران، از عزت‌الله آقایی کارگردان نمایش «این شناسنامه باطل نمی‌شود» از استان ایلام به دلیل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر شد.
همچنین در بخش طراحی بروشور لوح تقدیر به سمیرا شهبازی برای نمایش مجلس قاسم‌خوانی از استان ایلام رسید و لوح تقدیر بخش گریم را نیز بهرام علی‌اکبری برای نمایش آخرین برف زمستانی از استان زنجان به خود اختصاص داد.
حسین نادری از کرمانشاه برای نمایش مرگ کسب و کار من است و سینا بهشتی برای نمایش سفرنامه مرجان از استان مرکزی لوح تقدیر بخش نور را به دست آوردند.
جایزه بخش موسیقی به رضا خلیلی، حبیب شاهسون و جاوید پناهی برای نمایش مکتب از استان مرکزی رسید و مهرنوش مهدوی برای نمایش آخرین برف زمستانی از استان زنجان لوح تقدیر و جایزه بخش طراحی لباس را به خود اختصاص داد.
در بخش طراحی صحنه لوح تقدیر و جایزه این جشنواره به رضا مقدسی و سینا بهشتی برای طراحی صحنه نمایش سفرنامه مرجان از استان مرکزی تعلق گرفت و در بخش بازیگران مرد هیئت داوران بدون ذکر اولویت از شش بازیگر برگزیده تقدیر کرد.
ایمان ملکی‌پور و سعید کمالی هر دو برای بازی در نمایش «مکبث»، امیرحسین سرداریان برای نمایش «آخرین برف زمستانی»، جلال حواسی‌فر برای نمایش «این شناسنامه باطل نمی‌شود»، سعید فرهادی برای نمایش «مرگ کسب و کار من است» و همچنین سامان قهرمانی‌نژاد برای نمایش «سپیده که می‌زند» به عنوان بازیگران برگزیده بخش مرد تقدیر شدند.
هیئت داوران در بخش بازیگری زن از پریا شیرزادی، مرجان قاسمی، مریم عطیه‌میرزائی، افسانه مهری، طیبه قاسم‌پور و پگاه فزون‌فر برای بازی تقدیر به عمل آورد.
در بخش نمایشنامه‌نویسی امیر دلفانی نویسنده «سپیده که می‌زند» از استان لرستان رتبه سوم، کامران شهلایی برای نمایش «به هیچ کس هیچی نگو» از استان کرمانشاه رتبه دوم و صحرا رمضانیان برای نمایش «مرگ کسب و کار من است» از استان کرمانشاه رتبه نخست را به خود اختصاص دادند.
در بخش کارگردانی نیز هیئت داوران جایزه سوم به مصطفی ذوقی و کامران شهلایی کارگردانان نمایش «به هیچ کس هیچی نگو» از استان کرمانشاه اهدا شد و جوایز دوم و اول نیز به ترتیب به افق ایرجی برای کارگردانی نمایش «مکبث» از استان مرکزی و صحرا رمضانیان برای نمایش «مرگ کسب و کار من است» از کرمانشاه اهدا شد.
اعضای هیئت داوران در پایان دو نمایش «مرگ کسب و کار من است» از استان کرمانشاه و «مکبث» از استان مرکزی را برای حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول