اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان اردبیل:

تهدید جنگ نرم باید با فرماندهی دانشگاه و حوزه مدیریت شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: تهدیدی که امروز در قالب جنگ نرم خود را نشان داده است باید با فرماندهی علمای فرهیخته و ولایت اداره شود.

تهدید جنگ نرم باید با فرماندهی دانشگاه و حوزه مدیریت شود
سردار جلیل بابازاده در حاشیه همایش 10 هزار نفری بسیجیان در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ حفظ بصیرت، اخلاص و ولایت‌پذیری سبب شده است تا ایران بیش از پیش چهره‌ای درخشنده در جهان پیدا کند.
این مسئول ادامه داد: نفاق بی‌دین و لامذهب در هر شرایطی که بخواهد از شهدا، صلحا و علما سوء استفاده می‌کند که باید با بصیرت، اخلاص و تیزبینی مراقب شیطنت‌های استکبار باشیم.
فرمانده سپاه استان اردبیل بیان داشت: اگر از کید نفاق غافل شویم حفظ استقلال برای ما سخت خواهد بود اما باید به همه ثابت کنیم اقتدار، پیروزی و توانمندی ناظم بیش از پیش گسترده خواهد شد.
بابازاده تهدید استکبار مبنی بر ترور قاسم سلیمانی را یادآور شد و گفت: ‌استکبار فکر می‌کند که با این کارها مقابل سیل خروشان تفکر بسیجی را خواهد گرفت اما قاسم سلیمانی هفته گذشته با انتشار پیامی به سراسر جهان بیان داشت: تمام داشته‌های خود را فدای ولایت کرده و شهادت آرزوی دیرینه وی است.
این مسئول قاسم سلیمانی را هم سنگر شهید باکری، همت و بروجردی اعلام کرد و افزود: قاسم سلیمانی ذوب در ولایت است، به گذشته خود وفادار، با بسیجی‌ها افت و خیز داشته و با داشتن درجه سرلشکری تنها اعتقادش این است سرلشکر تنها ابوالفضل‌ العباس است و ما همگی سرباز آن حضرت هستیم.
فرمانده سپاه استان اردبیل معرفت به شهدا را ضامن پیروزی ملت‌ها اعلام کرد و ابراز داشت: قاسم سلیمانی وقتی درجه سرلشکری را از دست مبارک مقام معظم رهبری دریافت داشت سیل اشکش جاری شد و این همان ذوب شدن در ولایت و فدایی انقلاب بودن است.
این مسئول ادامه داد: ‌رزمندگان اردبیلی نیز در هشت سال دفاع مقدس تمام داشته‌های خود را دادند تا ولایت و اسلام ناب محمدی حفظ شود و ما می‌گوییم تبعیت‌پذیری از ولایت باید طوری باشد که جان خود را در راه اسلام و نظام فدا کرد و با آبرو و لبخند به دیدار حق شتافت.
وی به فتنه سال 88 بعد از انتخابات در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه مقام معظم رهبری و نجوای ایشان با مهدی (عج) بعد از فتنه هیچگاه از خاطره‌ها پاک نمی‌شود گفت: اگر آن روزها باکری‌ها، همت‌ها و پیرزاده‌ها بودند آقا و مولای ما این چنین احساس غربت نمی‌کرد.
فرمانده سپاه اردبیل به عهد با مقام معظم رهبری در حفظ و نگهداری از ارزش‌های این انقلاب اشاره کرد و افزود: ما پشت سر قافله ولایت حرکت خواهیم کرد و با حضور بسیجیان با امام حسین و عباس (ع) عهد می‌بندیم که هیچگاه پشت ولایت را خالی نخواهیم کرد.
بابازاده با تاکید بر اینکه هر کس به امام حسین معرفت دارد به ولایت نیز معرفت دارد گفت: ما برای سه تهدید باید خود را آماده کنیم که تهدید اول یا همان تهدید سرد را گردان‌های ما در قالب امام‌ حسین، عاشورا و الزهرا پاسخ خواهند داد.
این مسئول ادامه داد: تهدید دوم تهدید نیمه سرد است که باید با عملیات مسلحانه و غیر مسلحانه آمادگی خود را به رخ بکشیم.
وی بیان داشت: تهدید سوم که امروز در قالب جنگ نرم خود را نشان داده است باید با فرماندهی علمای فرهیخته و ولایت اداره شود چرا که غرب به منظور استحاله کردن جوانان ما بر سر کار آمده اما بسیج این را ثابت خواهد کرد که جنگ نرم برای جوانان ایرانی شبیه یک شوخی است.
بابازاده تشکیل حلقه صالحین به استعداد 12 هزار حلقه در اردبیل را از برنامه‌های سپاه برای مقابله با جنگ نرم اعلام کرد و گفت: کسانی که دل در گرو شهدا و امام شهدا دارند باید وارد مبارزه با این جنگ شوند.
این مسئول ابراز داشت: بسیج را برای منفعت‌های شخصی خود هزینه نمی‌کنیم چرا که بسیج لشکر اسلام، ولایت و گفتمان امام و شهداست.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول