اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بسیج حقوقدانان استان همدان تأکید کرد:

استفاده از ظرفیت بسیج در اصلاح ساختار حقوقی کشور

خبرگزاری فارس: نماینده بسیج حقوقدانان استان همدان گفت: باید از ظرفیت پایان‌ناپذیر بسیج در اندیشه حقوق و حقوقدانان در سطح ملی و بین‌المللی، اصلاح تشکیلات ساختار حقوقی و ایجاد رشته‌های جدید حقوق متناسب با نیازهای روز استفاده کرد.

استفاده از ظرفیت بسیج در اصلاح ساختار حقوقی کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مهدی الماسی چهارشنبه شب در نخستین مجمع عالی بسیج استان همدان اظهار داشت: امروز بسیج منبعث از پیام کربلا در تمام عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی است و طلایه‌دار مدینه فاضله‌ نبوی و آرمان‌شهر موعودی است که تمام مذاهب تجلی آن را وعده داده‌اند.
وی افزود: انقلابیون مصر، تونس، لیبی، بحرین، غزه، لبنان و حتی قلب اروپا و آمریکا نمایانگر تسلسل قیام سیدالشهدا (ع) برای کسب عدالت و آزادی در سراسر جهان هستند که هم‌اکنون این پیام از گلوی امام بسیجیان جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در جهان پراکنده است.
نماینده بسیج حقوقدانان استان همدان استفاده از ظرفیت پایان‌ناپذیر بسیج در اندیشه حقوق و حقوقدانان در سطح ملی و بین‌المللی، اصلاح تشکیلات ساختار حقوقی، ایجاد رشته‌های جدید حقوق متناسب با نیازهای روز، جرم‌شناسی و کاهش و جلوگیری از ورود جرم به محاکم را از سیاست‌های بسیج حقوقدانان اعلام کرد.
نماینده بسیج مهندسین استان همدان نیز گفت: بسیج احساس مسئولیت به نظام و رهبری و ارتقای رضایت‌مندی مردم نسبت به نظام و جامعه اسلامی است.
محسن صادقیان با اشاره به دستورالعمل‌ها و وظایف قانونمند موجود اظهار داشت: علاوه بر این وظایف بسیج مهندسین سه محور را با اولویت توانمندسازی مهندسین جوان فارغ‌التحصیل در 20 سرفصل حوزه مدیریت شهری به منظور ایجاد آمادگی برای ورود به بازار کار مورد توجه قرار داده است.
نماینده بسیج مهندسین استان همدان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مشاوره رایگان به مردم به منظور ارائه دریافت اطلاعات مورد نیاز در تمام زمینه‌های مدیریت شهری، مدیریت اجرایی، ناظران عملیاتی و دریافت پروانه و مسائل اجتماعی و رفاهی جزو اولویت‌های دوم بسیج مهندسین است.
وی محوریت سوم بسیج مهندسین را تعامل با نظامات مهندسی ساختمان، معدن و کشاورزی عنوان کرد و گفت: در این خصوص تفاهمنامه مورد نظر نوشته شده و ما به دنبال جذب مهندسین جوان به منظور ایجاد توانمندی در آنها هستیم.
نماینده بسیج کارگران استان همدان نیز گفت: امروز باید در بحث اقتصادی در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و طبق اصل 44 قانون اساسی فعالیت‌های خود را انجام بیشتری بدهیم.
مسعود اقلامی افزود: در بخش خصوصی با مشکلات فراوانی مواجه هستیم چراکه فعالان اقتصادی مؤثر در ایجاد اشتغال به دلیل وجود کالاهای خارجی، واردات بی‌رویه و بهره‌های زیاد بانکی قادر به رقابت با محصولات مشابه خارجی و صادرات کالاهای تولید شده نیستند.
نماینده بسیج کارگران استان همدان خاطرنشان کرد: به منظور کسب موفقیت در فعالیت‌های اقتصادی باید نخست تسهیلات‌ ارزان را در اختیار فعالان اقتصادی قرار داده و فارغ‌التحصیلان دارای مشکل اشتغال را جذب فعالیت‌های اقتصادی کنیم چراکه امروز دشمن تمرکز خود را بر فارغ‌التحصیلان دانشگاهی افزایش داده و به منظور جذب آنها سرمایه‌گذاری‌های عظیمی انجام داده است.
وی در پایان افزایش تخصص و مهارت‌های فنی بسیجیان را از عوامل مؤثر در راستای تحول اقتصادی اعلام و بیان کرد: باید قوانین و مصوبات موجود در این راستا شفاف‌سازی شده تا حمایت‌های خوبی از اقتصاد انجام و اشتغال نیز تثبیت شود.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول