اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌شرقی خبر داد:

تشکیل شورای امر به معروف ونهی از منکر در 1000 پایگاه بسیج / شناسایی منکرات اقتصادی و انحرافات سیاسی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر در نزدیک به هزار پایگاه بسیج شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و اهدافی بزرگ در این راستا دنبال می‌شود.

تشکیل شورای امر به معروف ونهی از منکر در 1000 پایگاه بسیج / شناسایی منکرات اقتصادی و انحرافات سیاسی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان صبح امروز در جمع روسای اداره‌های دولتی استان بر تقویت امر به معروف و نهی از منکر در اداره‌های استان تاکید کرد.
وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج در زمینه فرهنگی اظهار کرد: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در بسیج نیز فعالیت گسترده دارد و این شورا در تمام پایگاه‌های بسیج فعالیت خواهد کرد.
پورجمشیدیان تقویت معنویت در بسیج و استفاده از توان فرهنگی بسیج در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر را مورد تاکید قرار داد، افزود: شناخت منکرات و احیای معروفات در این راستا مورد توجه قرار دارد و شرایط خوبی برای افزایش تعامل میان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و بسیج وجود دارد.
وی گفت: شناسایی منکرات اقتصادی و انحرافات سیاسی مورد توجه قرار گرفته و ماموریت امر به معروف و نهی از منکر در بسیج به صورت جدی دنبال می‌شود.
پورجمشیدیان یادآور شد: در حال حاضر در نزدیک به یک هزار پایگاه بسیج شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و اهدافی بزرگ در این راستا دنبال می‌شود.
وی یادآور شد: رشد پله به پله در زمینه شخصیت معنوی افراد و التزام آنها به نظام جمهوری اسلامی ایران در شورای امر به معروف و نهی از منکر استان دنبال می‌شود.
فرمانده سپاه عاشورا افزود: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در چارچوب مختلف فعالیت کرده و تشکل‌های مردمی و نیز معاونت‌های اداری فعالیت می‌کنند.

شناسایی خودروهای هنجار شکن نیز از طریق نیروهای بسیج
وی با بیان اینکه شناسایی خودروهای هنجارشکن نیز از طریق نیروهای بسیج مورد توجه قرار گرفته، یادآور شد: ستاد عیون در این زمینه فعال بوده و معاونت اجرایی با شناسایی این خودروها و بدون درگیری، این موارد را به نیروی انتظامی معرفی کرده و برخورد لازم می‌شود.
وی گفت: تاکنون ده‌ها خودرو هنجارشکن که حرکت‌های نامطلوب و نیز صدای ناهنجار داشتند شناسایی و معرفی شدند.
پورجمشیدیان خواستار حمایت مالی و معنوی از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان شد و گفت: مسئولان ارشد استان و نیز فرمانداران باید در زمینه حمایت مالی همکاری بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول