اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‌ در 10 وزن؛

جودوکاران شهدای جنداب قهرمان پیکارهای بسیج قم شدند

خبرگزاری فارس: جودوکاران تیم شهدای جنداب با کسب بیشترین مدال موفق به کسب به مقام قهرمانی رقابت‌های جودو بسیج قم شدند.

جودوکاران شهدای جنداب قهرمان پیکارهای بسیج قم شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیکارهای جودو قهرمانی بسیج استان قم با شرکت برترین‌های رده سنی نوجوانان این رشته شامگاه شنبه برگزار شد و طی آن جودوکاران شرکت‌کننده در اوزان مختلف برای کسب مقام‌های اول تا سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در این رقابت‌ها که به واسطه حضور برترین‌های هر دو رده سنی از جذابیت خاصی برخوردار بود، جودوکاران تیم شهدای جنداب با کسب عنوان نخست بیشتر اوزان این دوره از پیکارها، قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.
در پایان این دوره از مسابقات در وزن 30 کیلوگرم ابوالفضل حسنعلی با غلبه بر یاسر رضا قلی گل موفق به کسب سکوی نخست و مقام قهرمانی شد، در این وزن یاسر رضا قلی گل در جایگاه دوم ایستاد و نایب ‌قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم به امیرحسین حسین پور رسید تا بدین ‌ترتیب نفرات برتر این وزن از مسابقات بسیج قم معرفی شوند.
در وزن 40 کیلوگرم علیرضا ذبیحی در دیدار نهایی برای کسب عنوان قهرمانی از سد رضا اسماعیل گل گذشت تا قهرمان و نایب ‌قهرمان این وزن مشخص شوند، ضمن اینکه در این وزن شهریار پیله ور موفق به کسب مقام سوم شد.
در وزن 46 کیلوگرم دیدار نهایی برای کسب عنوان قهرمانی و مشخص شدن قهرمان و نایب‌قهرمان را محمدجواد اسماعیل‌گل و مهدی فرشیدپور برگزار کردند که در پایان این پیکار نزدیک، اسماعیل‌گل از سد حریف سرسخت خود گذشت و عنوان قهرمانی را به دست آورد تا قلی‌گل در جایگاه دوم بایستد، ضمن اینکه مسعود نبی گل جایگاه سوم را از آن خود کرد.
در وزن 55 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها، پیکار نهایی بین علیرضا رضایی و حمید خاوری برگزار شد که در پایان این رقابت نزدیک و فشرده، علیرضا رضایی مقابل حریف خود به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، در این وزن حسن رضایی سوم شد.
در وزن 66 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها فرشید نبی گل در دیدار نهایی موفق به شکست میلاد حسنعلی شد و به مدال طلا دست یافت در حالی که در این وزن میلاد حسنعلی در جایگاه دوم قرار گرفت و مقام سوم را نیز عباس حسنعلی کسب کرد.
در وزن 32 کیلوگرم محمدقاسم رضا قلی گل در دیدار نهایی این وزن برابر حریف خود سیاوش شادمان صاحب برتری شد تا بدین‌ترتیب مقام قهرمانی را از آن خود کند، ضمن اینکه در این وزن مقام سوم به سیدمحمد میرمحمدی رسید.
در وزن 42 کیلوگرم سالار محاسن و امیرمحمد زرندی به دیدار نهایی راه یافتند و برای تعیین قهرمان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان این رقابت، سالار محاسن به برتری دست یافت و صاحب عنوان قهرمانی شد و محمدرضا اسماعیل گل در جایگاه سوم قرار گرفت.
در این مسابقات مقام‌های اول تا سوم وزن 50 کیلوگرم به سجاد اسماعیل گل، حسین آقاخانلو و محمد ایمانی رسید، در وزن 60 کیلوگرم حمیدرضا داودخانی، میلاد خلیلی و حسن منفرد اول تا سوم شدند، در وزن 73 کیلوگرم جابر رضاقلی گل، محمدمهدی باقری و احسان اسماعیل گل اول تا سومی را کسب کردند.
این مسابقات در 10 وزن برگزار شد و جودوکاران تیم فجر ساوه نیز به‌عنوان تیم میهمان در مسابقات حضور داشتند که در نهایت تیم شهدای جنداب قم قهرمان شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول