اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

پیوند مستحکم بسیج با مردم موجب رفع مشکلات می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید پیوند بسیج را با حضور مردم مستحکم کنیم تا بتوانیم با همکاری و همیاری مردم مشکلات و معضلات موجود در جامعه را حل کنیم.

پیوند مستحکم بسیج با مردم موجب رفع مشکلات می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در نخستین مجمع عالی بسیج استان همدان ضمن گرامیداشت روز دانشجو و بسیج رسانه‌ای، پیوند معنادار این دو مجموعه با حادثه عاشورا و شهادت دانشجویان به دست رژیم پهلوی و آمریکای جنایتکار، اظهار داشت: امیدواریم این روز بزرگ اقتدار بیشتری برای جامعه علمی در مقابله با زورگویان عالم ایجاد کند.
وی ادامه داد: بسیج رسانه‌ای باید زینب‌وار حوادث رسانه‌ای را فریاد زده و ندای مظلومان عالم را به گوش سراسر جهانیان برساند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بسیجیان به مانند رودخانه‌های جاری هستند که با برقراری پیوند با یکدیگر سرانجام به دریای بی‌پایان طاعت، معرفت و بصیرت الهی می‌رسند.
وی بیان داشت: مجمع عالی بسیج در حقیقت پاسخگوی به این نیاز اساسی است که چگونه بتوانیم تمام قسمت‌های بسیج را به یکدیگر متصل کرده و به دریای بیکران اتحاد و همبستگی برسانیم.
سردار نقدی ادامه داد: اعلام‌ آمادگی‌ها، توانمندی‌ها و نقدهای دقیقی که در این مجمع شاهد آن بودیم نشانگر بالا بودن توان بسیج در پیوند خوردن با جهان امروز و در راستای رفع نیازهای اجتماعی است.
وی تصریح کرد: امروز دنیا در آستانه تحولات بزرگی قرار گرفته و مستضعفان سراسر جهان، ایران را به عنوان نظامی که توانسته در مقابل ظلم، جور و ستم ایستادگی کند و پیشرفت‌های فراوان معنوی را با معیارهای دنیوی و الهی ارائه دهد به رخ حاکمان خود می‌کشند.
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان کرد: باید به سمت تحقق جامعه آرمانی پیش رفته و مشکلات حل نشده فراوان موجود را به گونه‌ای برطرف کنیم چنانچه رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود در جمع مردم کرمانشاه ضمن خطاب به مسئولین کشور فرمودند" انقلاب اسلامی مردمی و شکست دشمنان حتمی است و هرجا مسئولین کشور توانایی‌های مردم را شناختند نظام جمهوری اسلامی موفق شد و هرکجا که ناکامی است به دلیل عدم شناخت حضور مردم در آن حوزه خاص بوده است".
وی افزود: مسائل حل نشده کم نیستند اما می‌توانیم با حضور و مشارکت مردم بسیاری از مشکلات را حل کنیم چنانکه در دوران هشت‌ سال دفاع مقدس این اتفاق افتاد و ما موفق شدیم با مشارکت مردم در میدان‌های نبرد حق علیه باطل رشادت‌های بسیاری شکل گرفت.
سردار نقدی اظهار کرد: حضور مردم نباید تنها در پای صندوق‌های رأی باشد بلکه باید بسیج را با حضور مردم پیوند دهیم تا بتوانیم با همکاری و همیاری مردم مشکلاتی چون بیکاری، اعتیاد به مواد مخدر، نامناسب بودن حجاب و بسیاری از معضلات موجود را حل کنیم.
وی تصریح کرد: لذا در این راستا باید همه با یکدیگر یکپارچه شده و با تقویت افکار عمومی به این نکته اذعان داشته باشیم که با تک‌ روی و فردگرایی به جایی نمی‌رسیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان داشت: انتظار می‌رود مجمع عالی بسیج استان حداقل یک بار در ماه برگزار شده و ابتدا به یک جمع‌بندی مشخص از استان دست یابیم و سپس اولویت‌ها را مشخص و آنها را دسته بندی کرده و در مورد راهکارها با یکدیگر به تفاهم برسیم تا در نهایت با یکدیگر کنار آمده و به یک اجماع برسیم.
وی اضافه کرد: شناسایی فرصت‌ها و موانع موجود در استان‌ می‌تواند ما را به سمت ایجاد استانی عاری از اعتیاد، بیکاری، بدحجابی و سایر مشکلات و در مسیر معرفت‌الله سوق دهد چرا که طبق دین اسلام هنگامی که گروهی از انسان‌ها به منظور رفع مشکلات خود گرد هم جمع می شوند خداوند آنها را یاری کرده و اتفاقات بزرگی شکل می‌گیرد.
سردار نقدی گفت: در مجمع عالی بسیج هر فردی باید بی‌پروا حقایق را بیان کرده و محافظه‌کاری و سیاسی‌کاری جایی در بسیج ندارد چرا که باید مطالب مهم را مدنظر قرار داده و مسائل حاشیه‌ای را کنار بگذاریم.
وی در پایان گفت: باید دست به دست هم بدهیم تا در خصوص توانمندسازی اقشار در راستای نقش‌آفرینی بسیج و ایجاد روحیه تعهد در افراد اقدام کنیم.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول