اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پژوهش انجام شد؛

ارائه مقالات سال جهاد اقتصادی در نمایشگاه پژوهش فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: آثار تخصصی از مقالات فرهنگی سال جهاد اقتصادی در نمایشگاه پژوهش فیروزکوه در معرض دید گذاشته‏ شده است.

ارائه مقالات سال جهاد اقتصادی در نمایشگاه پژوهش فیروزکوه
مهدی کیهور در حاشیه برپایی نمایشگاه تحقیق و پژوهش شهرستان فیروزکوه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: با همکاری فرمانداری، دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه و دستگاه‏های اجرایی و صنعتی و با برگزاری جلسات مختلف توانستیم چنین نمایشگاهی را با طراحی، جانمایی و دستاوردهای جدید در عرصه‏های مختلف برپا کنیم.
وی اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی خود توانسته در غرفه‏ای که در این نمایشگاه به آن محول شده است، آخرین دستاوردها و آثار جشنواره مقاله‏نویسی مربوط به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه سال جهاد اقتصادی را که در دو گروه دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، به نمایش بگذارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه افزود: آثار ارائه شده در این نمایشگاه از سطح علمی و کیفی بالایی برخوردار است که این مقالات به صورت کتاب چاپ می‏شود.
کیهور تصریح کرد: همچنین آثار کارگاه‏های آموزشی هنری در این نمایشگاه تحقیق و پژوهش ارائه شده است.
وی تاکید کرد: آثار تخصصی از مقالات فرهنگی سال جهاد اقتصادی نیز در این غرفه در معرض نمایش گذاشته‏ شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: با توجه به وجود دانشگاه‏های آزاد اسلامی و پیام نور در شهرستان فیروزکوه، وحدت نظری که در زمینه پژوهشی و تحقیقاتی در مسئولان این شهرستان وجود دارد و دستاوردهای خوبی که در حال حاضر مشاهده می‏کنیم، اگر از ادامه و گسترش پژوهش در این شهرستان چشم‏پوشی نشود، آینده‏ای پربارتر در این زمینه خواهیم داشت.
کیهور ادامه داد: انجام کارهای پژوهشی پیش‏نیاز عمل کردن به اهداف و اقدامات دیگر دستگاه‏ها در جامعه است و اثربخش‏تر خواهد بود.
وی اظهار داشت: قبل از انجام هر کاری باید تحقیق و پژوهش کامل مربوط به آن انجام شود تا ابعاد مختلفی که ممکن است از دید و نظر ما دور مانده باشد، مورد بررسی قرار گیرد و بعد وارد عمل شویم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه افزود: باید نسبت به آینده دیدگاه داشته باشیم تا ببینیم در آینده چه برنامه، اقدامات و نیازهایی خواهیم داشت.
کیهور ادامه داد: مسئولان باید کارهای تحقیقاتی و پژوهشی را در درجه نخست اهمیت و اولویت طرح‏ها و مصوبات خود قرار دهند تا شاهد تحول عظیم در زمینه پژوهش در شهرستان فیروزکوه باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول