اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی؛

300 میلیون ریال به برنامه‌های هفته پژوهش اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی از اختصاص 300 میلیون ریال اعتبار به منظور اجرای برنامه‌های هفته پژوهش در سال جاری خبر داد.

300 میلیون ریال به برنامه‌های هفته پژوهش اختصاص یافت
سعید آقاصادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از 24 آذر تا یکم دی ماه به نام هفته پژوهش نامگذاری شده که باید در این هفته توانمندی‌های علمی و تحقیقاتی استان به خوبی به مردم معرفی شود.
وی تصریح کرد: تجلیل از پژوهشگران برتر، معرفی قابلیت‌های پژوهشی استان، معرفی دستاوردهای مراکز پژوهشی، ترویج فرهنگ توجه به تحقیق و پژوهش، برپایی نمایشگاه و... بخشی از برنامه‌های هفته پژوهش در استان است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی با بیان اینکه پژوهش موتور حرکت و پیشرفت است، تاکید کرد: تاکنون پژوهش‌های ما تجاری نشده‌اند که برای تجاری شدن این پژوهش‌ها باید برنامه‌ریزی کرد.
آقاصادقی بیان داشت: اهتمام به پژوهش نقش موثری در شتاب‌بخشی به تحقق اهداف سند چشم‌انداز توسعه دارد که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: پژوهش کلید تحرک، پویایی و توسعه است و باید برای دست یافتن به اهداف  و آرمان‌ها، پیشرفت و توسعه، اختراع و ابتکار و روش‌های بهینه زندگی از پژوهش بهره گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی در ادامه از فعالیت مستمر کارگروه پژوهش،‌ فناوری و تحول اداری در استان خبر داد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول