اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سطح پژوهش در کهگیلویه و بویراحمد متناسب با توانمندی‌ها نیست

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سطح پژوهش در استان کهگیلویه و بویراحمد متناسب با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کنونی نیست.

سطح پژوهش در کهگیلویه و بویراحمد متناسب با توانمندی‌ها نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرهاد باقرپور صبح امروز در کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری این استان در یاسوج، اولویت‌های اساسی استان را اشتغال، سرمایه گذاری و درآمدزایی با به‌کارگیری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان برشمرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در امر تحقیق و پژوهش باید طرح‌هایی ارائه و مطالعه شوند که اولویت‌های استان باشند و به خواسته‌ها و مطالبات اصلی مردم پاسخ دهند.
وی بیان کرد: دولت در گذشته و اکنون به موضوع تحقیق و پژوهش اهمیت ویژه داده و از این پس این اهمیت را دو چندان می‌داند از این رو در کارگروه جدید که تشکیل می‌شود اعضای کمیته‌ها فعال‌تر و دستگاه‌های اجرایی بیشتری حضور دارند و وظایف آنها سنگین‌تر شده است. 
باقرپور تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی می‌توانند تا سه درصد از اعتبارات خود را در این خصوص هزینه کنند و به همین منظور دستگاه‌هایی که در این خصوص هزینه بیشتر و نتایج بهتری ارائه دهند در ارزیابی عملکرد مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند. 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: امروزه در همه بخش‌ها و زمینه‌ها هیچ برنامه و یا فعالیتی بدون از نتایج و خروجی مطالعه و پژوهش اجرا و عملیاتی نخواهد شد.
وی گفت: کار مطالعه و تحقیق در استان روند قابل قبول خود را طی می‌کند اما برای استانی که ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ناشناخته و بالایی دارد باید به این مهم بیشتر توجه شود. 
باقرپور به کاربردی کردن نتایج تحقیق و پژوهش در استان اشاره کرد و گفت: از دستگاه‌های اجرایی انتظار است تا نتایج به دست آمده از مطالعات و پژوهش‌ها در اولویت کاربردی شدن قرار گیرند.
وی با بیان اینکه پژوهش و تحقیق به‌عنوان مبنا و اساس همه تحولات ساختاری و پی‌ بردن به نیازهای اساسی جامعه است، تصریح کرد: در هرجا و در هر حوزه و بخشی برای آماده‌سازی و مهیا کردن امور زیربنایی و بهسازی اگر مطالعه و پژوهش انجام نشود به شکست می‌انجامد و موفقیت کامل هیچ‌گاه به‌دست نخواهد آمد.
در این نشست اعضای جدید کمیته‌های مختلف کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری مشخص و وظایف آن‌ها طبق دستورالعمل به آن‌ها اعلام شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول