اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پژوهش صورت می‌گیرد:

نصب تصویر 30 پژوهشگر برتر خوزستان در اهواز

خبرگزاری فارس: رئیس شورای پژوهش خوزستان گفت: تصویر 30 پژوهشگر برتر استان در هفته پژوهش در اهواز نصب می‌شود.

نصب تصویر 30 پژوهشگر برتر خوزستان در اهواز
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز سیدجعفر حجازی ظهر امروز در شورای پژوهش استان اظهار داشت: در هفته پژوهش تصویر 30 پژوهشگر نمونه خوزستانی در سطح شهر اهواز و در صورتی که شهرستانی باشند در شهرستان محل سکونت آنها نصب می‌شود.
وی هدف از این کار را آشنایی شهروندان با چهره‌های برتر پژوهشی استان عنوان کرد و ادامه داد: این امر می‌تواند تاثیر مثبتی در مردم به ویژه جوانان داشته باشد.
به گفته وی، هماهنگی‌های لازم با شهرداری اهواز برای نصب این تصاویر در نقاط پرتردد شهر انجام خواهد شد.
استاندار خوزستان همچنین بر حضور پررنگ دانش‌آموزان و دانشجویان در نمایشگاه هفته پژوهش استان تاکید کرد و گفت: در این نمایشگاه باید ارتباط بین دانشجویان و دانش‌آموزان با محققان برقرار شود،‌ چرا که این نمایشگاه می‌تواند انگیزه آنها را برای تحقیق بیشتر و سوالات آنها را برطرف کند.
وی افزود: باید فرصت و شرایطی فراهم شود تا دانش‌آموزان به ویژه تیزهوشان و دانش‌آموزان نمونه بتوانند با پژوهشگران نمونه ارتباط چهره به چهره برقرار کنند.
حجازی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه اتصال جامعه به پژوهش است، اظهار داشت:‌ پوشش رسانه‌ای و ارتباط چهره به چهره مردم با محققان از طریق انتشار اخبار در رسانه‌ها نیز می‌تواند در راستای این هدف صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه پژوهش ویترین تمام تلاش‌های پژوهشی و دستاوردهای استان در زمینه تحقیق است که مفاخر استان را معرفی می‌کند و می‌تواند جامعه به ویژه جوانان را به خودباوری برساند.
حجازی گفت: یک غرفه ویژه استقرار رسانه‌ها در نمایشگاه پیش‌بینی شود تا امکان پوشش رسانه‌ای اخبار نمایشگاه و گفت‌وگو با شرکت کنندگان نمایشگاه و پژوهش‌گران برای خبرنگاران فراهم شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول