اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی خبر داد:

جان باختن 5 نفر در حوادث جاده‌ای دو روز گذشته در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه خراسان رضوی گفت: پنج نفر در چهار حادثه رانندگی در جاده‌های خراسان رضوی در دو روز گذشته جان خود را از دست دادند.

جان باختن 5 نفر در حوادث جاده‌ای دو روز گذشته در خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس خراسان رضوی، سرهنگ محمد صفایی اظهار داشت: بر اثر تصادف یک دستگاه خودرو پژو 206 با اتوبوس مسافربری در محور قوچان _ فاروج سه نفر از سرنشینان خودرو سواری کشته شدند. 
وی ادامه داد: در این حادثه که در محل شهر کهنه قوچان به وقوع پیوست دو نفر مجروح شدند که با کمک گروه‌های امداد به مراکز درمانی اعزام شدند. 
صفایی علت وقوع این حادثه را بر اساس بررسی کارشناسان، انحراف به چپ خودرو سواری 206 اعلام کرد. 
وی همچنین افزود: شب گذشته نیز بعد از ایستگاه کامه در محور تربت حیدریه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس با یک دستگاه خودرو پژو 405 یک نفر کشته و شش تن دیگر مجروح شدند. 
فرمانده پلیس راه خراسان رضوی علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ ناگهانی خودرو پژو پارس ذکر کرد و گفت: در این مدت دو حادثه رانندگی برخورد خودرو با گله احشام نیز در سیستم فوریت‌های پلیسی 110 به ثبت رسیده است. 
وی بیان داشت: در یک مورد از این حوادث، یک دستگاه خودرو تویوتا دو کابین در مسیر زاهدان به مشهد حوالی روستای سرهنگ با گله احشام برخورد کرد که یکی از سرنشینان خودرو مجروح و 40 راس گوسفند تلف شدند. 
فرمانده پلیس راه خراسان رضوی بیان داشت: در تصادف دیگری در محور خواف نیز یک دستگاه تانکر حمل سوخت در حوالی خواف با گله احشام برخورد کرد و سبب تلف شدن 33 راس گوسفند شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول