اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور خراسان شمالی:

86 درصد تصادفات بجنورد به خاطر نبود کمربندی است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور خراسان شمالی تاکید کرد: 86 درصد از تصادفات بجنورد به خاطر نبود کمربندی است.

86 درصد تصادفات بجنورد به خاطر نبود کمربندی است
محسن اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه هم ا کنون 86 درصد از تصادفات این شهر به خاطر آماده نشدن کنارگذر شمالی روی می‌دهد، اظهار داشت: این تصادفات در بلوار ولایت، 32 متری شهربازی و بلوار مدرس روی می‌دهد.
وی با اشاره به ضرورت تسریع در اجرای پروژه کنارگذر شمالی و تکمیل این پروژه محوری اظهار داشت: با خروج وسائط نقلیه سنگین از این شهر و تردد در کنارگذر شمالی، بخش عمده ای از گره ترافیکی بجنورد برطرف می‌شود.
اسماعیلی در ادامه با اشاره به اینکه 19 آذر امسال آخرین فرصت بخشودگی جرائم دو برابری رانندگی است، تصریح کرد: بر همین اساس در صورت عدم پرداخت جرائم در این مهلت، جرائم دو برابری بار دیگر در سوابق تخلفات رانندگان ثبت و ضبط می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، جرایم دو برابر شدن رانندگان متخلف تا پایان سال 89 بخشیده شده و این رانندگان تا نوزدهم آذر مهلت دارند اصل جریمه های را پرداخت کنند.
رئیس پلیس راهور خراسان شمالی گفت: پس از اتمام این مهلت بار دیگر جریمه های دو برابر شده و در سوابق تخلفات رانندگان ثبت می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه این مهلت در قانون جدید تعیین شده و به هیچ وجه قابل تمدید نیست از تمام رانندگان وسائط نقلیه خواست تا طی فرصت باقیمانده جریمه های خود را پرداخت و از این فرصت استفاده کنند.
اسماعیلی در عین حال استقبال رانندگان استان را از این قانون را مثبت برشمرد و گفت: رانندگان زیادی با مراجعه به مراکز اجرائیات در حال پرداخت جرایم رانندگی هستند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول