اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه کردستان اعلام کرد:

کاهش 24 درصدی تلفات جاده‌ای / 294 کشته حاصل تصادفات جاده‌ای کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس‌راه کردستان از کاهش 24 درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در طول هشت ماهه امسال در این استان خبرداد.

کاهش 24 درصدی تلفات جاده‌ای / 294 کشته حاصل تصادفات جاده‌ای کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رمضان نادری ظهر امروز ظهر امروز در جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با اجرای طرح زمستانی کردستان در مهمانسرای انتظامی در سنندج، با بیان اینکه در مدت زمان یاد شده در سال گذشته 384 نفر بر اثر سانحه تصادف در این استان جان خود را از دست داده‌اند، اظهار داشت: این میزان در سال‌جاری 294 نفر بوده که با کاهش 24 درصدی مواجه است.
رئیس پلیس راه کردستان بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده امسال زمستان سختی خواهیم داشت و باید با همکاری و تعامل بیشتری در راستای اجرای طرح زمستانه گام برداریم.
نادری با اشاره به اینکه در طول چند سال اخیر در بحث کاهش تصادفات موفقیت‌های خوبی بدست آورده‌ایم، تصریح کرد: تعامل و همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط به منظور حفظ این موفقیت امری ضروری است.
وی خواستار ارتقای بیش از پیش فرهنگ عمومی در بحث رانندگی در جاده‌ها شد و ادامه داد: نقش رسانه‌ها در این مسیر بسیار چشمگیر و کلیدی است.
رئیس پلیس‌راه کردستان با بیان اینکه رانندگی در فصل زمستان در جاده‌ها با سایر فصول بسیار متفاوت و سخت است، اضافه کرد: در فصول سرد سال با توجه به مشکلاتی همچون یخ‌زدگی جاده‌ها باید با دقت بیشتری رانندگی کرد.
نادری به نقش کشنده‌های عراقی در افزایش آمار تصادفات اشاره کرد و ادامه داد: به منظور جلوگیری از افزایش تصادفات، باید در زمان بارش برف و یخبندان جاده‌ها از تردد کشنده‌های عراقی جلوگیری شود.
وی در ادامه نقش پلیس در کاهش تصادفات در کردستان را موثر خواند و همکاری ادارات راه و ترابری، پایانه‌های حمل و نقل و نیز دستگاه‌های امدادرسان و رسانه‌ها را نیز در این زمینه ستودنی دانست.
رئیس پلیس‌راه کردستان در پایان با بیان اینکه اگر چه تا نقطه مطلوب و به حد صفر رساندن میزان تصادفات و کشته فاصله قابل توجهی وجود دارد، تاکید کرد: باید در بحث فرهنگ‌سازی و نیز ایمن‌سازی جاده‌های استان تلاش‌های مضاعفی صورت گیرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول