اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ترابری خراسان رضوی:

50 درصد تصادفات تا پایان برنامه پنجم توسعه باید کاهش یابد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی از لزوم کاهش 50 درصدی تصادفات تا پایان برنامه پنجم توسعه خبر داد.

50 درصد تصادفات تا پایان برنامه پنجم توسعه باید کاهش یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی، ابراهیم صنیعی اظهار داشت: بر‌اساس قانون برنامه پنجم توسعه، سالانه باید 10 درصد از تصادفات کاسته شود و این رقم تا پایان برنامه به 50 درصد برسد.
وی افزود: بر این اساس تا پایان برنامه، باید عبورومرور ترانزیتی 10 درصد افزایش پیدا کند که در استان نیز برای این موارد تمهیداتی اندیشیده شده و برنامه‌ریزی‌های متعددی صورت گرفته است.
سرپرست اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی اظهار داشت: دستیابی به این مهم علاوه بر تخصیص بودجه نیاز به فرهنگ‌سازی دارد که باید دستگاه‌های فرهنگی به صورت مجری وارد عمل شوند.
صنیعی با اشاره به اقدامات مناسبی که در بخش ساماندهی نقاط پرحادثه در راه‌های استان انجام شده است، افزود: علت اصلی بیشتر تصادفات عوامل انسانی و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی است که باید با فرهنگ‌سازی نسبت به ارتقای فرهنگ رانندگی در جامعه اقدام کرد.
وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه از گرفتن سبقت‌های بی‌جا خودداری کرده و با صبر و حوصله رانندگی کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول