اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفار درمیان خبر داد:

تاخیر در پرداخت مطالبات مشترکان آبفار درمیان

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان درمیان از تاخیر در پرداخت مطالبات مشترکان این شرکت انتقاد کرد و خواستار وصول مطالبات شد.

تاخیر در پرداخت مطالبات مشترکان آبفار درمیان
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی نسیمی صبح امروز در نشست کارشناسان آبفار استان اظهار داشت: تاخیر در پرداخت مطالبات مشترکان از دلایل عدم ارائه خدمات بهتر و عدم توسعه و  بازسازی شبکه‌های آب روستایی قدیمی و فرسوده است در نهایت سبب نارضایتی خود مشترکان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این امور برای ارائه خدمات هر چه بهتر به روستاییان ناگزیر به وصول به موقع مطالبات خود است، یادآور شد: پرداخت نکردن به موقع مطالبات توسط مشترکان بدحساب نوعی تضییع حق در برابر سایر مشترکان، به ویژه مشترکان خوش حساب است.
مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان درمیان به پیامدهای عدم پرداخت به موقع مطالبات اشاره کرد و گفت: عدم ارائه به موقع خدمات، عدم امکان تعمیر و نگهداری تاسیسات و در نتیجه کاهش کیفیت ارایه خدمات از جمله این پیامدها است.
نسیمی تاخیر در پرداخت مطالبات را از دلایل عدم ارائه خدمات بهتر در روستاهای شهرستان خواند.
وی با اشاره به اینکه در دوره پنجم سال جاری یک‌هزار برگ اخطاریه برای مشترکان بد حساب همراه قبوض ارسال شده است، به پرداخت به موقع و وصول به روش‌های غیر حضوری تاکید کرد.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سربیشه نیز با اشاره به سفر اخیر دولت به استان، از مراجعه‌ حدود 30 نفر به دفتر این امور در ستاد مرکزی ارتباطات مردمی شهرستان خبر داد.
صادق فریور افزود: در دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت به خراسان جنوبی و شهرستان سربیشه، ستاد ارتباطات مردمی در محل بخشداری مرکزی شهرستان شکل گرفت و آماده رسیدگی به درخواست‌های مردمی بود که طی سه روز استقرار این ستاد، ‌بالغ بر 30 مراجعه‌کننده درخواست‌های خود را به نماینده شرکت آب و فاضلاب روستایی تقدیم کردند.
وی افزود: این درخواست‌ها عموماً تقاضای آبرسانی به روستاها بوده که پس از بررسی،‌ پاسخ مناسب ارائه شد.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سربیشه گفت: در این میان آبرسانی به روستاهای دشت خوشاب،‌ اسفزار، درویش‌آباد، چاهخو و چنشت بیشترین درخواست‌های مردمی را به خود اختصاص دادند.
فریور با اشاره به اینکه این پروژه‌ها جزو اولویت‌های اجرایی در سند توسعه پنجم شهرستان است، افزود: با تامین اعتبارات مورد نیاز شاهد اجرای این پروژه‌ها و رفع مشکل آب شرب روستاییان سختکوش این خطه محروم در‌ آینده هستیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول