اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آبفار فردوس خبر داد:

توقف پروژه‌های حوزه آبفار به دلیل عدم اعتبار

خبرگزاری فارس: سرپرست آب و فاضلاب روستایی شهرستان فردوس از توقف پروژه‌های این اداره به دلیل عدم تامین اعتبار لازم خبر داد.

توقف پروژه‌های حوزه آبفار به دلیل عدم اعتبار
نوید عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: از ابتدای سال مالی تاکنون اعتبارات تملک و دارایی، خشکسالی و اعتبارات ماده 180 قانون برنامه توسعه پنجم به این شهرستان اختصاص نیافته است.
وی افزود: اعتبار اختصاص یافته به پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی شهرستان فردوس از محل ماده 180 قانون توسعه پنجم، مبلغ 987 میلیون تومان است.
عبداللهی تصریح کرد: برای جذب این میزان اعتبار سه پروژه شامل مجتمع باغستان، مجتمع طاهرآباد و حفر چاه‌های سرند و کجه پیشنهاد شده است.
رئیس آبفار فردوس اعتبار مورد نیاز برای اجرای این سه پروژه را مبلغ 730 میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: در صورت اختصاص اعتبار لازم، عملیات اجرایی پروژه‌ها آغاز می‌شود.
وی از اجرای 900 متر خط انتقال 200 میلی متری پلی اتیلن مجتمع باغستان خبر داد و گفت: این طرح به منظور جداسازی دو منطقه شمالی و جنوبی باغستان و نیز تامین فشار شبکه در سمت شمالی اجرا می‌شود.
عبداللهی افزود: با اجرای این طرح که تا محل پلیس راه باغستان ادامه دارد، اختلال در تامین فشار و میزان آب مورد نیاز مجتمع 109 واحدی مسکن مهر شهرستان نیز مرتفع می‌شود.
رئیس آبفار فردوس تصریح کرد: این پروژه در باغستان علیا به طول پنج کیلومتر اجرا می‌‌شود که تاکنون 900 متر آن با اعتبار 30 میلیون تومان انجام شده است.
وی حداقل اعتبار مورد نیاز برای اجرای کامل پروژه مجتمع باغستان را 250 میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: به دلیل عدم اعتبار لازم، این پروژه در حال حاضر متوقف و در صورت تامین اعتبار ادامه پروژه اجرا می‌شود.
عبداللهی همچنین از عدم اختصاص اعتبارات تملک و دارایی شهرستان خبر داد و گفت: از محل اعتبارات تملک و دارایی مبلغ یکصد و 30 میلیون تومان به امور آبفار فردوس اختصاص یافته است.
وی افزود: این اعتبار برای اجرای پروژه‌های نگهداری و بهره‌برداری تاسیسات، مجتمع طاهرآباد و آبرسانی سیار در نظر گرفته شده که تاکنون این نیز محقق نشده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول