اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد:

تاسیسات سیل‌زده آبفار کهگیلویه بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاسیسات خسارت دیده آبفار از سیل کهگیلویه به زودی بازسازی می‌شود.

تاسیسات سیل‌زده آبفار کهگیلویه بازسازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز در بازدید مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی از روستاهای سیل‌زده­ دهستان عالی طیب از توابع بخش لنده شهرستان کهگیلویه خسارات وارده به سیستم آبرسانی روستایی این مناطق مورد بررسی و قرار گرفت. 
در این بازدید که مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل امور روستایی استانداری، بخشدار لنده و جمعی از مسئولان شهرستان کهگیلویه و بخش لنده حضور داشتند، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی این استان گفت: لوله آب آشامیدنی روستای قیام که در سیل اخیر تخریب شده بود بازسازی موقت گردیده است.
سجاد رستگار اظهار داشت: تأسیسات آبرسانی به روستاهای عالی طیب به دلیل تخریب لوله و واژگونی ترانس برق در حال تعمیر و بازسازی است.
وی افزود: آب آشامیدنی این روستاها از طریق تانکر و آبرسانی سیار به صورت موقت تأمین می­‌شود. 
این مقام مسئول با بیان اینکه خسارات ناشی از بارش شدید باران و سیلاب در بخش لنده زیاد بوده، تصریح کرد: حدود سه کیلومتر از جاده­ ارتباطی روستاهای دلیک، چلی و برمل به دلیل طغیان سیلاب تخریب گردیده که این امر آبرسانی به این روستاها را مشکل کرده و مسئولان محلی با جدیت در حال بازگشایی و بازسازی جاده­ مذکور هستند.
نماینده مردم کهگیلویه، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: خرابی‌های موجود ناشی از سیل هر چه زودتر توسط مسئولان استانی و شهرستانی باید مرمت شوند.
سید علی‌محمد بزرگواری بیان کرد: آب و فاضلاب روستایی در طول چند سال اخیر خدمات شایسته‌ای به مردم روستاها و مناطق محروم این استان ارائه داده است که قدردان تلاش‌های آن‌ها هستیم.
وی با بیان اینکه باید هر چه زودتر مشکل آب برخی مناطق روستایی برطرف شود، افزود: ما نیز به جد در مرکز به دنبال برطرف کردن مشکل اعتبارات این بخش هستیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول