اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی لارستان:

جوهره روز دانشجو مبارزه با استکبار است

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی لارستان به مناسبت 16 آذرماه، روز دانشجو در بیانیه‌ای اعلام کرد: جوهره روز دانشجو، مبارزه با استکبار جهانی است.

جوهره روز دانشجو مبارزه با استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، بسیج دانشجویی لارستان به مناسبت 16 آذرماه، روز دانشجو در بیانیه‌ای اعلام کرد: جوهره روز دانشجو، مبارزه با استکبار جهانی است.
در این بیانیه که به امضای شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی لارستان رسیده، آمده است: اگر امام حسین (ع) و نهضت عاشورا نبود، امروز صحبت از قیام، انقلاب، ظلم‌ستیزی، آزادگی و شهادت مفهومی نداشت.
در این بیانیه اضافه شده است: 16 آذرماه روز شهادت سه دانشجوی انقلابی است که برای حفظ و دفاع از کیان انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و روز بیعت دوباره دانشجویان با ولایت و آرمان‌ها و ارزش‌هایی است که این جنبش با آن شناخته می‌شود.
در این بیانیه با اشاره به اینکه 16 آذرماه در نظر تحلیلگران سیاسی و تاریخی یک نقطه عطف در فعالیت‌های سیاسی دانشجویی علیه نظام پوشالی استکبار جهانی است خاطرنشان شده است: حرکت انقلابی مردم ایران بعد از گذشت ۳۳ سال از انقلاب اسلامی متوقف نشده و به‌عنوان پیش‌قراول موج مبارزه با استکبار نقش پررنگی در راستای آگاهی‌سازی، بصیرت‌افزایی و علمی‌سازی ساختار مبارزه در سراسر جهان به ویژه جهان اسلام داشته است.
این بیانیه با گرامیداشت یاد شهید دکتر مجید شهریاری به دست عوامل تروریستی آمریکا و اسرائیل افزوده است: شهادت دکتر شهریاری باعث شد تا باز جهانیان چهره کریه و زشت دول به ظاهر صلح‌طلب حامیان حقوق بشر را به نظاره بنشینند.
بسیج دانشجویی لارستان با ذکر این نکته که جوهره روز ۱۶ آذر و روز دانشجو، مبارزه با استکبار جهانی، امپریالیسم و فریاد هیهات من‌الذله در برابر مفسدان و مستکبران عالم است، تصریح کرده است: دانشجویان لانه روباه پیر را در سالروز ترور استاد شهیدمان دکتر شهریاری تسخیر کردند و این تنها پاسخ کوچکی است از جامعه دانشگاهی و دانشجویان انقلابی کشور و انگلیس باید منتظر اقدامات بعدی این ملت بزرگ که با تاسی از مولای آزادگان در برابر مصادیق ظلم و ستم و استکبار اعم از داخلی و خارجی می‌ایستد و قدمی عقب نمی‌نهند، باشد.
در پایان این بیانیه دانشجویان بسیجی لارستان با اشاره به کلام رحمانی امام خمینی (ره) که فرمودند، «اسلام ناب محمدی ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت می‌کشاند»، افزوده‌اند: ما دانشجویان انقلابی بر بیعت و عهد خود در ۱۶ آذرماه ۱۳۹۰ با امام خمینی و مقام معظم رهبری در مقابله با مستکبران جهان پای می‌فشاریم و ذره‌ای برای مبارزه از پا نمی‌نشینیم و پایان طمع‌ورزی ایادی استکبار، در عصر بیداری اسلامی را به جهانیان مژده می‌دهیم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول