اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

روز دانشجو روز فکرهای خلاق است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با صدور پیامی روز دانشجو را تبریک گفت و این روز را روز فکرهای خلاق نامید.

روز دانشجو روز فکرهای خلاق است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، خیرالله اسدالهی اظهار داشت: روز دانشجو روز قلم‌های تیز، روز فکرهای خلاق، روز اندیشه‌های نو، تجلی پاکی، خلوص نیت، ایمان، عدالت خواهی، ولایت‌مداری و استکبار ستیزی در جامعه است.  
تلاقی روز دانشجو با ایام سوگ و اندوه سالار شهیدان بزرگ رهبر آزادگی در تمام تاریخ که تمام خیزش‌های اسلامی منطقه بر خواسته از این مکتب حسینی است خود نقطه عطفی برای هوشیار و بابصیرت بودن دانشجویان عزیز است.
دانشجویان چشمان بیدار و آزاد اندیشان خیرخواه جامعه اسلامی هستند و روز دانشجو عرصه‌ای برای نمایش بیداری دانشجویان و آگاهی در برابر سیاه نمایی‌ها و دغل کاری‌های آمریکا و ایادی استکبار جهانی است.
16 آذر یادآور پایمردی آگاهانه و مبارزه دلیرانه جنبش دانشجویی علیه نظام استکبار و استبداد شاهنشاهی است، روزی که ساحت مقدس دانشگاه با خون سه تن از دانشجویان عزیز (شریعت رضوی، قندچی و بزرگ نیا) مزین شد و سندی دیگر برای محکومیت داعیه‌داران دفاع از حقوق بشر در وجدان بیدار جامعه جهانی شکل گرفت.
بی‌شک پاسداشت این روز نشانگر تداوم خط سرخ آرمان خواهی و آزاد اندیشی دانشجویان است و امید است جنبش دانشجویی به دور از هیاهوها و غوغاسالاری‌های رسانه‌های بیگانه و با تاکید بر افزایش بینش سیاسی در راستای پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی قدم بردارد و تیر خلاص را بر پیکر نیمه جان دشمنانی پرتاب کند که منافقانه چشم طمع به ساحت مقدس دانشگاه‌ها دارند و در این راه ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل اسلامی و ایرانی را نشانه گرفته‌اند.
امیدوارم دانشجویان عزیز در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و رصدکردن دقیق نقشه‌های شوم دشمنان، دست ردی بر سینه کج فهمان و بداندیشانی بزنند که فکر می‌کنند می‌توانند بینش، بصیرت و ایمان ناب دانشجو را با تبلیغات و هوچی‌گری به انحراف بکشند.
در پایان بار دیگر با تسلیت ایام حزن و اندوه محرم و روز لبیک با اهداف آسمانی بزرگ پرچم‌دار شهادت و رشادت در روز عاشورا حضرت سید الشهدا (ع) و تبریک 16 آذر گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید والامقام روز دانشجو که با ایثار و جانفشانی خود چراغ عدالت‌خواهی جنبش دانشجویی را روشن نگه داشتند اعلام می‌کنیم ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و شهدای عزیز، تمام تلاش خود را در عرصه علم و دانش به کار می‌گیریم تا با بصیرت و سلاح ایمان و دستیابی به فناوری روز دنیا، دین خود را در مسیر خودکفایی علمی و آبادانی و سرافرازی ایران عزیزمان ادا کنیم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول