اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری؛

100 هزار نفر روز دانشجو به مناطق محروم اعزام می‎شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) گفت: بسیج سازندگی استان توانایی اعزام 100 هزار نفر روز از دانشجویان به مناطق محروم استان را دارد.

100 هزار نفر روز دانشجو به مناطق محروم اعزام می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریدون طاهری عصر امروز در همایش شکوه هجرت در دانشگاه شهرکرد، با تبریک سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: حضور دانشجویان در عرصه سازندگی، محرومیت‌زدایی و توسعه کشور، حس ما می‌توانیم را در آنها شکوفا می‌کند.
وی با بیان اینکه بسیج سازندگی یعنی عزم و اراده ملی برای سازندگی کشور، گفت: بسیج سازندگی جایگاهی است که جوانان می‌توانند به بخش عظیمی از نیازهایشان پاسخ دهند.
طاهری افزود: امسال با حمایت مسئولان استان یک هزار نفر از دانشجویان در قالب 35 گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام شدند.
مسئول بسیج دانشجویی سپاه قمربنی هاشم(ع) خاطرنشان کرد: این دانشجویان طی سه ماه فعالیت با 35 هزار نفر روز در عرصه‎های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، دامپزشکی و عمرانی به انجام فعالیت در مناطق محروم پرداختند.
وی از وجود ظرفیت بالا برای انجام فعالیت‌‎های عمرانی و فرهنگی خبر داد و گفت: با برنامه‎ریزی به عمل آمده این مرکز توانایی اعزام 100 هزار نفر روز از دانشجویان به مناطق محروم استان را دارد.
طاهری خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی خاص بسیج نیست و هر گروه که معتقد به انقلاب اسلامی باشد و قصد خدمت‌رسانی به مردم محروم و سازندگی کشور را داشته باشد، می‌تواند در این گروه ها شرکت کند.
وی خواستار توجه بیشتر مسئولان به مناطق محروم استان شد و گفت: دانشجویان به عنوان فرهیختگان جامعه واسطه بین مردم و مسئولان هستند و با بیان مطالبات آنها پیگیر خواسته‌های به حق مردم از مسئولان هستند.
مسئول بسیج دانشجویی سپاه قمر بنی هاشم(ع) حضور بسیج در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی در طول این سه دهه را برای دوستان امیدبخش و برای دشمنان موجب یاس و ناامیدی دانست و گفت: پیدایش بسیج و حضور بسیجیان در میدان‌ها و عرصه‌های گوناگون نیاز انقلاب و نظام همواره منجر به رنگ باختن امید و آرزوی دشمنان و به رغم تبلیغات سیاه و جنگ روانی مخالفان و مایه اعتماد، اطمینان و آرامش مردم نجیب و مؤمن کشور شده است.
وی با اشاره به کارکردهای مختلف بسیج، از خداپرستی، ولایت‌محوری، بصیرت و آگاهی و دشمن‌شناسی را از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان برشمرد و افزود: لشکر مخلص خدا هر تهدیدی که از هر کجای جهان، کشور را نشانه بگیرد در نطفه خفه می‌کند.
همزمان با گرامیداشت هفته بسیج همایش شکوه هجرت با حضور دانشجویان شرکت‌کننده در اردوهای جهادی بسیج سازندگان بسیج دانشجویی سپاه قمر بنی هاشم(ع) در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول