اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان:

روز دانشجو روز استکبار ستیزی ایرانیان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان گفت: روز دانشجو روز مخالفت جدی دانشجویان با استکبار جهانی است.

روز دانشجو روز استکبار ستیزی ایرانیان است
عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دانشجویان یکی از افراد پیشرو در جامعه هستند.
وی ادامه داد: دانشجویان ایرانی از همان آغاز پیروزی انقلاب و حتی پیش‌تر از آن نیز بسیار آگاه بوده و اقدام آنها در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یک اقدام بسیار هوشمندانه و آزادی‌خواهانه بود.
فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه دانشجویان به عنوان قشر تحصیل‌ کرده و آگاه با مسائل روز آگاه بوده و به مسائل اجتماعی روز حساس هستند، ادامه داد: اقدام دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در راستای همین آگاهی دانشجویان صورت گرفت.
وی با بیان اینکه دانشجویان به عنوان نمایندگان تحصیل ‌کرده و آگاه هر ملتی هستند، اضافه کرد: دانشجویان در راستای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان یک نماینده بسیار خوب از سوی مردم عمل کردند.
راشاد با بیان اینکه 33 سال پیش یک رژیم زورگو و قدرت طلب بر کشور ایران حکومت می‌کرد، اضافه کرد: این افراد فقط به فکر منافع خود بوده و اقدامات بسیاری را در راستای مخالفت با دین و مردم انجام می‌دادند.
وی ادامه داد: دانشجویان در چنین شرایط سخت و دارای خفقان اقدام به مبازره با این رژیم پرداخته و با شجاعت تمام اقدام به تسخیر لانه جاسوسی کردند.
فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه روز دانشجو روز مبارزه با شیطان بزرگ است، اضافه کرد: دانشجویان امروز نیز باید همان گونه به مبارزه با این قدرت بپردازند.
وی با بیان اینکه دانشجو یکی از عضوهای فعال و پیشرو جامعه است، افزود: در حال حاضر دانشجویان در زمینه‌های مختلف به رتبه‌های برتر علمی بسیاری دست یافته‌اند.
راشاد با بیان اینکه در حال حاضر دانشجویان ایرانی در بسیاری از زمینه‌ها در جهان مطرح شده‌اند، اضافه کرد: این امر نشان از آگاهی و تلاش دانشجویان در زمینه‌های مختلف است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول