اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور زنجان تاکید کرد:

برگزاری مراسم روز دانشجو با رعایت حرمت ایام سوگواری

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان بر برگزاری مراسم روز دانشجو با رعایت حرمت ایام سوگواری ماه محرم تاکید کرد.

برگزاری مراسم روز دانشجو با رعایت حرمت ایام سوگواری
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید محمد موسوی در چهارمین جلسه رؤسای دانشگاه پیا‌م‌نور استان زنجان اظهار داشت: روز دانشجو یکی از روزهای بسیار مهم و با اهمیت در تاریخ کشور است.
وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های دانشجویان یادآور شد: استبداد ستیزی و استکبار ستیزی از ویژگی‌های دانشجویان ایرانی است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با بیان اینکه روز شانزدهم آذر یکی از رخدادهای به یاد ماندنی در تاریخ کشور است، ادامه داد: دانشجویان همیشه در تاریخ تحول سیاسی و اجتماعی کشور، نقش‌آفرین بوده‌ و هستند.
وی با اشاره به برگزاری مراسم روز دانشجو در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور استان زنجان افزود: مسئولان اجرایی این مراسم باید به برگزاری مراسمی با رعایت احترام و حفظ حرمت ایام سوگواری ماه مبارک توجه داشته باشند.
موسوی در ادامه بر مدیریت هر چه بهتر رؤسای مراکز و واحدهای این دانشگاه تاکید کرد و افزود: حفظ اعتماد به نفس در روند رو به رشد و انجام هر چه بهتر کارها تاثیر ویژه‌ای دارد.
وی بر استفاده از توانمندی نیروهای مختلف در اختیار دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: استفاده درست از این نیروها کمک شایانی در انجام هر چه بهتر فعالیت‌ها دارد.
در ادامه این جلسه که با حضور رؤسای مراکز 9 گانه این دانشگاه همراه بود، مصوباتی همچون بازدید رؤسای مراکز و واحدها طبق تقویم اجرایی در ایام امتحانات و نحوه برگزاری آن به تصویب رسید.
تشکیل کمیته نظارت و پیگیری بر ثبت نمرات میان ترم هر مرکز و واحد در سیستم از دیگر بندهایی بود که در این جلسه به تصویب اعضا رسید.
برقراری فیبر نوری حداقل در بین ستاد و مراکز سهگانه از مخابرات و ساختمان­ در حال احداث واحدهای جدیدالتاسیس نیز از دیگر مصوباتی بود که در طول این جلسه به تایید اعضای حاضر در جلسه رسید.
عدم به کارگیری کار دانشجویی به‌ ویژه فارغ‌التحصیلان و همچنین ثبت اطلاعات و گزارش فعالیت­های فرهنگی در درگاه وزارت علوم به صورت جدی نیز از دیگر مصوباتی بود که در این جلسه با موافقت اعضا به تصویب رسید.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول