اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

نقش دانشجویان در برقراری امنیت انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دانشجویان نقشی بسیار تاثیرگذار و انکارناپذیر در ایجاد و برقراری امنیت در جامعه دارند.

نقش دانشجویان در برقراری امنیت انکارناپذیر است
رضا محمدی‌یگانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر به مناسبت روز دانشجو و با تسلیت ماه محرم و شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: دانشجویان به عنوان افراد نخبه جامعه با تولید فکر و اندیشه مثبت نقش مهم و بسزایی در برقراری امنیت ایفا می‌کنند.
وی افزود: دانشجویان با تولید فکر و اندیشه مثبت و همچنین تفکر دینی و متعهد خود مهم‌ترین نقش را در برقراری امنیت و آرامش جامعه بر عهده دارند.
محمدی‌یگانه به نقش دانشجو در دوران ستمشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: مقابله فعال دانشجویان بیدار و متعهد در برابر آمریکا، مبارزات دانشجویی قبل از انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی همگی برگ‌های زرینی هستند که در صفحات کتاب تاریخ کهن این مرزوبوم جلوه‌نمایی می‌کنند.
وی حضور فعال و چشمگیر و موثر دانشجویان در دوران دفاع مقدس و بازسازی ایران اسلامی را از دیگر افتخارات این قشر در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دانشجو امروز با تولید فکر و اندیشه، علم و ایفای نقش برجسته در نهضت نرم‌افزاری، تعمیق، تفکر دینی و انقلابی می‌تواند نقش مهمی در تحولات کشور داشته باشد.
محمدی‌یگانه افزود: پلیس بوشهر بر روان شهدای گرانقدر جنبش دانشجویی که در 16 آذر برای اعتلای کلمه حق و حاکمیت اسلام و مبارزه با مظاهر استکبار به ویژه آمریکای جهانخوار شربت شهادت نوشیدند درود می‌فرستد و یاد و خاطره آنان و شهدای دانشجوی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول