اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زنجان:

دانشجو عنصر فعال و پیشروی جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به پیشرو بودن دانشجویان در زمینه‌های مختلف گفت: دانشجو عنصر پیشروی جامعه است.

دانشجو عنصر فعال و پیشروی جامعه است
عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک روز دانشجو اظهار داشت: دانشجویان به عنوان قشر آگاه و تحصیل کرده نقش فعالی در جامعه دارند.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان در راستای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در روز شانزدهم آذر ماه یک اقدام آزادی طلبانه و آزادی خواهانه انجام دادند، ادامه داد: این اقدام نشان از آگاهی دانشجویان ایرانی در آن زمان بود.
فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه روز دانشجو یکی از به یاد ماندنی‌ترین روزها در تاریخ کشور ایران است، افزود: یادآوری این روز و اقدام دانشجویان آزادی‌خواه کشور نشان از بیداری ملت ایران در هر زمان است.
وی با بیان اینکه دانشجو یکی از عضوهای فعال و پیشرو جامعه است، اضافه کرد: در حال حاضر دانشجویان در زمینه‌های مختلف به رتبه‌های برتر علمی بسیاری دست یافته‌اند.
راشاد با بیان اینکه در حال حاضر دانشجویان ایرانی در بسیاری از زمینه‌ها در جهان مطرح شده‌اند، اضافه کرد: این امر نشان از آگاهی و تلاش دانشجویان در زمینه‌های مختلف است.
وی با اشاره به اینکه کشور انگلیس در طول تاریخ خیانت‌های بسیاری به ملت ایران کرده است، افزود: مصوبه مجلس در مورد سفارت انگلیس اقدام بسیار هوشمندانه‌ای بود که صورت گرفت.
فرماندار شهرستان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام دانشجویان ایرانی در مورد سفارت انگلیس یادآور شد: این اقدام دانشجویان در نتیجه نفرت ملت ایران از کشور انگلیس و کارشکنی‌های این کشور به وجود آمد.
وی با بیان اینکه دانشجویان به مسائل روز جامعه حساس هستند، اضافه کرد: اقدامی که دانشجویان در راستای ورود به سفارت انگلیس انجام دادند، نیز نشان از حساسیت این قشر به مسائل روز جامعه است.
راشاد با بیان اینکه در حال حاضر اوضاع تحت کنترل مجلس است و اقدام دانشجویان در قبال سفارت انگلیس نیز مورد تایید مسئولان نیست، ادامه داد: مسئولان دولت ایران نیز در راستای ورود دانشجویان به سفارت در تلاش بودند که هیچ آسیبی به اعضای سفارت انگلیس وارد نشود.
وی در ادامه با اشاره به کارشکنی‌های دولت انگلیس در قبال ملت ایران پس از فتنه سال 88 یادآور شد: این امر نشان از دشمنی آشکار دولت انگلیس با ملت ایران است.
فرماندار شهرستان زنجان افزود: پس از فتنه سال 88 دولت انگلیس با اقدامات مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر کشور پس از 33 سال از گذشت پیروزی انقلاب اسلامی به موفقیت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف دست یافته است، اضافه کرد: کارشکنی‌ها و اقدامات دولت انگلیس در راستای ضربه زدن به نظام بی‌نتیجه بوده است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول