اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم خبر داد:

ارائه خدمات درمانی به 2500 عزادار حسینی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از ارائه خدمات درمانی به 2 هزار و 500 نفر از عزاداران حسینی خبر داد.

ارائه خدمات درمانی به 2500 عزادار حسینی
خلیل‌الله سائلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ارائه خدمات امدادی و درمانی به عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: جمعیت هلال احمر قم با هدف ارائه خدمات درمانی به عزاداران حسینی ضمن هماهنگی با نهادهای مسئول از جمله فرمانداری و آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) نسبت به استقرار تیم‌های امدادی اقدام کرد تا بتواند در کوتاه‌ترین زمان نسبت به ارائه خدمات لازم به عزاداران و زائران اقدام کند.
وی ادامه داد: در این راستا در روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی 80 نفر از پزشکان، پرستاران و امدادگران نسبت به ارائه خدمات درمانی به عزاداران اقدام کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به فعالیت تیم‌های امدادی این نهاد در دهه اول ماه محرم در نقاط مختلف شهر قم گفت: در ایام دهه اول محرم نیز هر روز 90 نفر از امدادگران خواهر و برادر در محل هیئت‌های مذهبی مستقر شده و در صورت نیاز نسبت به ارائه خدمات امدادی اقدامات لازم را انجام دادند.
وی در خصوص ارائه خدمات درمانی و امدادی در محورهای مواصلاتی استان خاطرنشان کرد: در محورهای مواصلاتی استان نیز طی روزهای اخیر پست‌های سیار مستقر شده و همچنین در این زمینه از توان تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر از استان‌های اصفهان، مرکزی و تهران نیز استفاده شد.
سائلی از استقرار یک دستگاه درمانگاه سیار، 7 دستگاه آمبولانس، سه دستگاه خودروی نجات و دو دستگاه موتورلانس خبر داد و گفت: در طول دو روز گذشته به 2 هزار و 500 نفر از عزاداران حسینی خدمات امدادی و درمانی ارائه شد.
وی اضافه کرد: همچنین 17 نفر از کسانی که نیاز به ارائه خدمات درمانی تکمیلی داشتند به مراکز درمانی منتقل شدند.
شهر قم طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی میزبان هزاران نفر از زائران و عزادارانی بود که برای شرکت در مراسم‌های عزاداری که در جوار بارگاه کریمه اهل بیت برگزار شد، رهسپار قم شده بودند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول